NA: Soms zilver, soms wit…

Geen zin om te lezen? Foto’s staan onder de tekst :point_down:

Al heel lang stond de Aqua Terra 38mm op mijn wensenlijstje. Sinds het zien en passen van zowel een Planet Ocean als ook een Moonwatch ben ik echt onder de indruk geraakt van Omega.

Twee weken terug had ik het idee om hier toch maar eens werk van te gaan maken. Ik heb toen contact opgenomen met een grijze dealer die veel Omega verkoopt. Na eerst positief bericht ontvangen te hebben kreeg ik kort daarna van hen te horen dat Omega gestopt is met produceren en dat, hoewel het horloge nog op de website staat, dit voor hen niet meer te bestellen is.

Balen dacht ik.

Een week later was ik met mijn vrouw in Den Haag. Toch maar even bij Van Willegen naar binnen gelopen. Leuk gesprek gehad, maar ook zij gaven aan dat de Aqua Terra met zilveren plaat al een tijdje uit gefaseerd is. Verkoper liet me daar nog wel een zeer fraaie GS SBGW231 zien die ook gepast heb. Heel mooi, maar voor mij (op dit moment :grimacing:) iets te dressy.

Vervolgens nog gekeken op Chrono24 en Chronext. Daar was het horloge nergens direct beschikbaar, alles was op aanvraag. Toch nog even contact gehad met een dealer op Chrono24. Die wilden het wel proberen, maar het zou wel vijf weken kunnen duren en hij kon de levering niet garanderen.

Tja, wat doe je dan?

Wachten is niet mijn sterkste punt. Daarom maandag maar even gebeld met de Omega boutique in Mokum. “Ja hoor meneer, dat horloge hebben wij nog op voorraad”. Gisteren in de auto gestapt en naar de PC gereden en daar kon ik de Aqua Terra eindelijk in het echt zien. Zag er nog veel mooier uit dan op foto’s. Ik was eigenlijk direct verkocht :smile: Ook nog even naar ander zeer fraai spul gekeken in de boutiqe, die onder andere ook Breguet en Blancpain verkoopt. Daarna mijn Aqua Terra afgerekend en weer naar huis gereden. Gelukkig geen brokken gemaakt onderweg, terwijl ik eigenlijk toch de hele tijd naar m’n pols zat te staren :laughing:

Ben echt heel blij met m’n aanwinst. Het formaat is voor mij echt top, het draagt in combinatie met de mooie leren band echt heerlijk. Soms lijkt de plaat wit, soms zilver, afhankelijk van het licht dat erop valt. De lume is ook top. Voor mij is het een perfecte mix tussen een sportief horloge en een dress watch. Niet te opvallend en goed te combineren met casual kleding of een wat chiquere outfit. Ik ga weer lekker genieten vandaag :sunglasses:

132 likes

Wat een tof ding is dat zeg. :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge!

Van harte met deze NA en geniet er van.

1 like

Dank je wel! :relaxed:

Thanks! :smile:

1 like

Wat een prachtige aanwinst :star_struck: gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Mooi uurwerk, proficiat met de aankoop :star_struck:

1 like

Super! Hoe ziet de achterkant uit?

1 like

Gefeliciteerd, tophorloge :+1:

1 like

En terecht. Wat je zelf zegt: sportief en net. Mooi man. :+1:

1 like

Je ziet deze eigenlijk bijzonder weinig terwijl het een topper is. Gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Tof!:+1: Gefeliciteerd met deze mooie nieuwe aanwinst!

1 like

Heel cool! Gefeliciteerd

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze markante Omega!!
Een zeer fraaie aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie zoektocht en nog mooier horloge! Veel plezier ermee. En voortaan onder het rijden veiligheidshalve maar bedekken met je mouw… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooi horloge en mooie maat ook. Gefeliciteerd!

1 like

Die is mooi, zeg! Gelukkig wordt het de komende dagen zeer warm, dus je kunt niks anders doen dan naar je horloge kijken.

1 like

Wat een mooie AT. Veel plezier met deze aanwinst.

1 like

Super mooi horloge

1 like

Een heel mooi horloge! Gefeliciteerd ermee!

1 like