Wel tof hè dat deze niet zo vaak voorbij komt
gaaf!
Idd een plaatje
Tof ding. De enige echte Navitimer. Gefeliciteerd!
Hij is mooi!
Hoe zit dat? Ik zie ook de vergelijking met een breitling, maar ik weet niks van sinn.
Sinn kocht uit de failliete boedel van Breitling de rechten en de machines om de Navitimer te maken.
Breitling is door durfkapitalisten doorgestart, en maakt nu de Navitimer ook, maar Sinn is de officiële houder van de rechten op het model, als ik mij niet vergis.
Dat ze 'm geheel in de stijl van Sinn ook nog eens met betere specs maken is de kers op de taart.
Interessant. Dat wist ik uiteraard niet. Ik ga me eens verdiepen in het merk.
@Tijdrijp gefeliciteerd met de aanwinst!
Gaaf Geniet ervan
Leuk gezicht zo billetje balletje met die 556! Van harte gefeliciteerd!
Inderdaad. Het is een fantastisch horloge die het verdient om gezien te worden maar beetje schaars is wel weer gaaf. Maar wees niet zuinig met fotos posten oke
klopt helemaal!!!
Mooi ding, geniet ervan!
Een heel mooie klassieke Sinn.
Gefeliciteerd hiermee.
Ben zelf in korte tijd enorme fan geworden van dit merk. ( (Maar vond het lang daarvoor al een sympathiek merk.)
En dat geeft een goed gevoel.
Hoop dat jou hetzelfde overkomt, en als Ik jouw bericht lees, dan gaat dat echt wel lukken.
Dankjewel! Ben al een tijdje gecharmeerd van Sinn. Mijn eerste serieuze horloge was een Sinn 104 met witte wijzerplaat. Deze 2 ben ik ook erg blij mee. Tijdje geleden besloten om te stoppen met flipperen en alleen nog bewuste keuzes te maken. Wat nu wordt aangeschaft blijven ook! Dat geflipper is wel goed geweest heeft wat centjes gekost maar daardoor kan ik nu wel veel bewustere keuzes maken😅
Mooi horloge hoor.
Wat mij betreft een van de mooiere Sinns
Laat Breigtling haar Navitimer ook bij Sinn produceren? Aangezien hun de machines ook hebben overgenomen.
Grappig, ik heb er 2, de EZM2 Hydro, en de 240ST.
Laatst genoemde staat vanaf gisteren in de blauwe hoek en dat is alleen omdat ik de 104 ABE wil kopen.
Dat is de tot 1000 gelimiteerde blauwe met blauwe bezel en Arabische cijfers.
Geeft toch beetje raar gevoel, de 104 en de EZM hebben veel van elkaar weg, kastvorm nagenoeg identiek.
De 240 duidelijk ander type, en toch…
En deze heb ik in het Sinnvizier
Gefeliciteerd !
Mooi horloge voor mij een beetje te druk.