Na Sontag sinntagggg 903

BAMMMMMMM hier is die dan de Sinn 903 de tijd is rijp! Horloge gepast in Frankrijk bij een AD tijdje geleden. Zag hem daar toevallig liggen en om de pols vond en vind ik hem echt heel bijzonder. Op het eerste gezicht oogt het horloge heel druk maar eenmaal om de pols klopt die precies en straalt het een soort van een rust uit. Weet niet hoe ik dit anders uit moet leggen. Hij draagt kleiner dan de diameter doet vermoeden. Ik ben geen spec(wel spek :bacon::joy:) nerd dus voor alle afmetingen etc check lekker de site van Sinn.

Wat ik een groot voordeel vind van deze Navitimer is dat hij een WR rating heeft van 100m. Dus mocht ik een keer een duik willen nemen niks aan het handje. De lume is trouwens precies goed. Het datum venster heeft een handige positie tussen 4 en 5. Wat ik verder ook tof vind zijn de wijzers die zijn spierwit en contrasteren heel mooi op de plaat

Caseback is voorzien van een zichtbodem. Wel geinig maar ook niet meer dan dat. Kijk liever naar een wijzerplaat dan een zichtbodem.

Een mooi setje met de 556 als zeg ik het zelf. Oh ja heb ook nog de Timex binnen vandaag meer voor de fun maar vind hem wel tof. Gaat mij alleen wat ver om daar een NA voor te maken.

Vanaf nu doop ik de zondag in Sontag Sinntag!

68 likes

Lekker hoor. Geniet er van!

1 like

Alweer een mooie aanwinst. Proficiat. Ik snap wat je bedoelt met de rust op de wijzerplaat ondanks de drukte. :slightly_smiling_face:

1 like

Super mooi👌

1 like

Wow!! Mooi man!! :facepunch:

1 like

Mooi hoor…! Ik wilde dat ze mij destijds zo’n goed exemplaar (wijzerplaatsing) hadden toegestuurd. :grin: :ok_hand: Dan had ik hem gehouden…

Echt een klassieker, en veel beter waterdicht dan de Navitimer. Veel plezier er van! :grinning:

1 like

stiekeme timex er tussen :stuck_out_tongue:?

Gaaf horloge. Leuk ding.

2 likes

Lekker!!!

1 like

Niet stiekem hoor :muscle: bewust besteld vind het echt een tof ding​:sweat_smile:

Prachtig horloge, veel spass er mee en van!

Groeten
Rutger

1 like

Oh… ik had je tekstje niet goed gelezen en dacht dat je wellicht per ongeluk een timex foto had geupload.

Mooier dan de speedmaster :grimacing:

1 like

Heel mooi :+1:

1 like

Mooi, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi hoor, geniet er van! :star_struck:

1 like

Gaaf! Van harte en geniet ervan! :blush: :+1:

1 like

Yesssss!!! Heel veel draagplezier. Groetjes nogmaals van zijn broer

Edit: snel pronken op het Sinn only topic :wink:

3 likes

Veel draagplezier!

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je na!

1 like

Prachtig hoor! Gefeliciteerd :+1:

1 like