NA (soort van) Zelos Swordfish 40mm (groen en teal)

Wonderlijk dat er hier nog nauwelijks iets over deze nieuwe Zelos is gepost. Elders op het web zijn de forums er tamelijk druk mee geweest…maar goed, we zijn in NL kennelijk druk met het kibbelen over Rolex en het blidstaren op Seiko :wink: (bedrijven die zo goed met hun klanten omgaan verdienen dat natuurlijk ook).

Een klein maandje terug, hapte ik snel toe toen ik het mailtje kreeg en koos voor Emerald Green… want ik had nog een groene “nodig”. Redelij snel daarna had ik wat spijt dat ik niet voor Teal was gegaan, en dat werd bij het zien van de eerste foto’s alleen maar sterker. Groen was ook mooi (heb die al ruim een week), maar toch. Met geluk was ik er bij onze oosterburen het snelste bij, om een catch and release af te vangen. Nu dus beiden… en ze zijn prachtig, vooral de teal. Ik heb ook een versie 1 (een van mijn favoriete horloges), die ik er af en toe even ter vergelijking bij doe. Stuk dunner deze en de armband is ook een stap vooruit tov dat chuncky ding bij v1. Dan nu de foto’s:

Ik heb begrepen dat de 40mm over een maand of 4 weer beschikbaar is, waarschijnlijk voor iets meer dan de 269 USD die ik heb neergelegd. Deze maand komen er kennelijk nog Titanium versies van de 42mm versie. Dus klikken op het nieuwsbriefje van Zelos lijkt me.

O ja, voor de statistieken:
40 mm, NH35, 12mm dik, 316 staal, ceramic bezel insert, 200m, 20mm lugwidth en 46mm lug to lug. Twee soorten lume, die zoals altijd bij Zelos buitengewoon is.

10 likes

Mooi hoor :+1: :+1: :+1:

Vind de groene erg gaaf. Mooi en stuk goedkoper alternatief voor de duurdere bekende duikers.

Mooie horloges Zeker de blauwe Maar dan op staal. Voor mij!

Heerlijke duikers, moet ook maar snel een plekje gaan krijgen in mijn horlogekoffer. :+1:t2:

Gefeliciteerd !

Mooi hoor :+1:, gefeliciteerd met je aanwinst

Mooie kleur groen.
Dikke feli met de NA

Die Teal! Ik ben al even op zoek naar de 42mm maar deze zijn ook prachtig. Helaas de mail in mn spambox en overige berichten gemist van de launchdate.

Enjoy​:ok_hand::ok_hand: