NA souveniertjes.....uit zwitserland

Business tripje naar Zwitserland gehad en souvenir meegenomen,

Voor mij de swiss military hanowa , de het model is nogal sterk geïnspireerd door de Tudor, echter de wijzer plaat is totaal anders daarom durfde ik het wel aan :wink:

En dit uiters vrouwelijk Zwitserse horloge voor mijn vrouw

9 likes

Mooie aanwinsten, proficiat.

Mooi die cleane plaat en gladde bezel trouwens bij de onderste, als je vrouw daar niet blij mee is.

1 like

Ik geef het haar zaterdag dan zijn we 12,5 jaar samen, dus leek me wel leuk

5 likes

Proficiat alvast!

1 like

Die Hanowa is nog best mooi hoor! Hommage of niet. En alvast gefeliciteerd met jullie jubileum :thumbsup:

Die Swiss Military vind ik erg mooi! Gefeliciteerd. Dankzij de afwijkende wijzers is het geen “hommage”. Vooral de kleuren komen overeen, maar dat is niet erg, want mooie combinatie.

1 like

+1

Eerlijk gezegd vind ik de Hanowa mooier dan de Tudor; mooiere wijzers, mooiere markers. Maar dat is uiteraard persoonlijk; ik houd niet van ronde markers en zo’n snowflake wijzer is ook niet aan mij besteed.
Alleen dat rode ringetje onder de kroon hadden ze beter weg kunnen laten, net iets te na-aperig.

Ook alvast gefeliciteerd met het jubileum, je hebt in elk geval al een mooi cadeau voor jezelf en je wederhelft!

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier ervan!

Die Hanowa heb ik ook in mijn bezit, ademt inderdaad een Tudor Black Bay :wink:
Ik heb hem wel op de zogenaamde verouderde band, niet op metaal.

Van de kroon is idd jammer, verder best een mooi horloge. Ik ben niet zo op rood, maar zo voor erbij best leuk om te hebben.

Ik vind hem best wel mooi
En dat hij op de Tudor lijkt is helemaal niet erg want die vind ik ook mooi

Verder ook een mooi plaatsje, Baden bij Zurich

4 likes

Welk type is dat eigenlijk
Ik vind alleen deze is toch net iets anders

Als dat geen hommage is, is een Steinhart ook geen hommage.
Op de logo na vind ik het een mooie horloge.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Proficiat met je ,jubileum, en je mooie aanwinsten .
Een fijne dag morgen, en dat je het gouden jubileum mag halen.