NA? Spaarvarkentje

Laatst meegedaan aan de winactie van @ThaPapper en @jeroenderee. En tot mijn verbazing een spaarvarkentje gewonnen!!!

Ik had eerst mijn twijfels over de inhoud van het pakje :astonished: maaar het was een leuk oranje varkentje!

Bij deze enkele foto’s.

En… hup België hup. :grin::belgium:

Bedankt mensen!

38 likes

Potverdikkeme wat een geinig varkentje :kissing_closed_eyes:

Ik had hem graag gewonnen! :pig:

3 likes

Speciaal voor jou extra goed ingetapet :joy::joy:

5 likes

Niet dat ik je topic wil kapen maar ook hier is hij goed aangekomen !!

@jeroenderee en @ThaPapper ; nogmaals bedankt !!

Pieter.

7 likes

Potverpotverdikkeme!

Ik ga morgen zelf een spaarvarkentje kopen :triumph:

4 likes

eerst ff sparen?

2 likes

:belgium::belgium::belgium:
Mooi!

1 like

Waar moet je dat varken mee vullen om genoeg geld bij elkaar te sparen voor een Van der Gang? Met gewoon geld gaat je dat niet lukken, daar is hij veel te klein voor.
Maar toch gefeliciteerd met je varkentje en het initiatief blijft bijzonder sympathiek.

3 likes

5 bitcoins mss?

1 like

Oh ja, die kan je natuurlijk gewoon uitprinten! :smile:

2 likes

Bij mij ligt het spaarvarkentje al een week lang aan het zuurstof… :joy::joy::joy: hij heeft het zwaar zeg maar…:joy::joy: de onlangs aangeschafte Sub ijlt nog na…:bed:

3 likes

Herkenbaar, mijn spaarvarkentje heeft ingezien dat ik toch onverbeterlijk ben en heeft de benen genomen. Van de een op de andere dag, deur open toen ik wakker werd, en mij roze vriendje is weg…

3 likes

Gisteren even mijn nieuwe aanwinst de Rolex Submariner 116610LN aan een collega laten zien.
Hij zei oh da’s een mooie klok zoiets wil hij ook over een tijdje (nu komt ie…:joy:) hij vroeg wat kost zo,n klokkie nou? nou ik zeg wel blijven zitten op je stoel he!..tuurlijk zegt ie ik ben wel wat gewend…dus ik zei heeeeel …langzaam wat ie koste…ik dacht eerst dat ie erin bleef , toen dacht ik leeft ie nog wel en toen heb ik hem maar een glaasje water aangeboden want hij trok wit weg…:joy::joy::joy: ik zeg gaat ut? hij kijkt mij warrig aan, ik heb in een stuip gelegen die jongen werd echt niet goed.:joy::joy::joy: heerlijk die reacties. Ik zeg jij bent meer van het type Junghans…en die doet ie al trillend om de pols.:joy::joy::joy:

8 likes

:smiley::heart_eyes:

@jeroenderee : Thanks!!

6 likes

Anytime, daar doen we het voor :+1:

Shit @eddegroot, deze had natuurlijk ook prachtig gestaan bij de sokken en de band :robot:

3 likes

Zeker, niets van een actie gezien! Vindt trouwens weggeven zeker zo leuk als ontvangen! Mijn kurken band is ook goed aangekomen. Ga ik vaker doen zoiets😃

4 likes

Oh ja? Ik pb mijn adres wel, verwacht ik de Hulk morgen of anders uiterlijk maandag :joy::joy:

3 likes

Wat een arrogantie, ik dacht dat je die wel op kwam halen😂

2 likes

Ook prima, dan pb je mij het jouwe :clap:

3 likes