Waar moet je dat varken mee vullen om genoeg geld bij elkaar te sparen voor een Van der Gang? Met gewoon geld gaat je dat niet lukken, daar is hij veel te klein voor.
Maar toch gefeliciteerd met je varkentje en het initiatief blijft bijzonder sympathiek.
Herkenbaar, mijn spaarvarkentje heeft ingezien dat ik toch onverbeterlijk ben en heeft de benen genomen. Van de een op de andere dag, deur open toen ik wakker werd, en mij roze vriendje is weg…
Gisteren even mijn nieuwe aanwinst de Rolex Submariner 116610LN aan een collega laten zien.
Hij zei oh da’s een mooie klok zoiets wil hij ook over een tijdje (nu komt ie…) hij vroeg wat kost zo,n klokkie nou? nou ik zeg wel blijven zitten op je stoel he!..tuurlijk zegt ie ik ben wel wat gewend…dus ik zei heeeeel …langzaam wat ie koste…ik dacht eerst dat ie erin bleef , toen dacht ik leeft ie nog wel en toen heb ik hem maar een glaasje water aangeboden want hij trok wit weg… ik zeg gaat ut? hij kijkt mij warrig aan, ik heb in een stuip gelegen die jongen werd echt niet goed. heerlijk die reacties. Ik zeg jij bent meer van het type Junghans…en die doet ie al trillend om de pols.
Zeker, niets van een actie gezien! Vindt trouwens weggeven zeker zo leuk als ontvangen! Mijn kurken band is ook goed aangekomen. Ga ik vaker doen zoiets😃