NA: SPB089! 🎉

Schitterend.

7 likes

Absoluut :ok_hand:

1 like

Kun je wel schitterend vinden…maarreuhh… jij hebt niet de eerste optie als Wouter hem zat is.

Je mag hem van mij kopen voor een Instagram prijsje en daarna stâp ik in dêh otô naar dêh Haâg en gaan wij samen jouw geld opdrinken.

Alvast bedankt voor de soepele verkoop Ide!

2 likes

Wat een schitterend horloge, echt een heel andere look dan de groene zuster! Van harte met deze aanwinst en veel (draag)plezier ervan gewenst! :smile: :+1:

1 like

Ik vind die stalen band er schitterend op staan. Het horloge zelf vind ik niet veel aan. :joy:

Anders had ik hem wel besteld, oale. :upside_down_face:

2 likes

Dit is precies wat iemand zou zeggen die het horloge wel veel aan vindt.

2 likes

Gaaf ding! Ik wacht wel op de non-limited na Baselword :smile:

1 like

Mooi ding!

Zou m ook op staal zetten!

1 like

You lucky … mooi ding die ik ook wel graag zou kunnen wille. Heb me aangemeld maar zag dat ze niet naar buitenland sturen :disappointed_relieved: Heb je goed geregeld dus :ok_hand: Zonder extra import kosten neem ik aan?

Ze staan nu te koop op eBay voor absurde prijzen die ik er dan niet voor over heb (uit principe niet).

Ik zou ook voor die metalen band gaan, errug mooi!

Maar waarom je SARB017 verkopen, niet voor het geld neem ik aan, toch leuk die twee samen!?

Anyway, heel veel plezier met deze aanwinst!

2 likes

Het grappige is dat ik nooit zo veel had met de Alpinist. Ik zag uiteraard wel waarom mensen zo een fan zijn, maar tegelijkertijd had die groene wijzerplaat met gouden indices een bepaald Robin Hood gehalte dat moeilijk is te matchen met mijn persoonlijke stijl (voor zo ver ik die heb). Deze vind ik stiekem eigenlijk veel mooier.

Jammer dat het een limited edition is. Anders wist ik vrij zeker dat ik deze zou aanschaffen als nieuwe field watch om lekker actief mee te zijn. Op dit moment heb ik alleen nog maar chronografen en ‘vintage’ (lees: te oud om waterdicht te zijn) horloges die ik eigenlijk niet echt om wil bij paardrijden, hiken etc. Dit zou een perfect horloge zijn.

2 likes

Probeer 'm eens. Die groen/goud kleurencombo is echt top in het echt. :+1:

Nou ja ehmm, eigenlijk wel.
En daarnaast probeer ik niet al teveel overlap te hebben tussen mijn horloges.

Ik streef naar maximaal zes horloges (niet dat dat lukt, maar da’s een ander verhaal), maar twee dezelfde horloges in een andere kleur passen niet in dat beleid. Vandaar.

Mooie aanwinst, had er ook naar zitten kijken. Groene horloges zijn niet echt mijn ding, deze is net wat minder polariserend! :+1: Geniet ervan!

Qua band ben ik niet zo bekend met waterproof leren straps, maar deze is inderdaad een stuk te donker. Misschien meer een camelkleur? Succes met de zoektocht :blush:

Strak streefdoel, vind ik ook het perfecte aantal. Het laat helaas weinig ruimte voor impulsaankopen :wink:

1 like

Mooi Wouter!

Maar wie heeft er in je fruitschaal gescheten? Of is dat een genetisch gemodificeerde kiwi?

3 likes

Beauty :+1::star_struck:

1 like

Nee, I know. Dat is deel van de oorzaak dat het dus niet lukt. :wink:

1 like

Ik ben niet verantwoordelijk voor de vitaminehoudende aankopen bij ons thuis, maar ik vermoed zomaar dat dit juist een niet-genetisch gemodificeerde kiwi zou kunnen zijn.

1 like

Wat een prachtige aankoop! :heart_eyes:

Ik vind de groene sprekender, meer sunburst en dus ook meer opvallen. Dat mag ik wel.

Deze is gewoonweg prachtig. Niet te opvallend maar geen doorsnee. Helemaal goed. Ik snap dat je deze verkiest boven de groene, al is het maar omdat deze nog meer limited. :wink:

Wat band betreft toch staal. Ik vind hem er het mooiste uitknallen op die eerste foto van @handavinci.

Godnondeju toch stiekum een beetje jaloers! :wink:

1 like

Ja eens, maar dat is een ernstig bewerkte foto. Daar zijn grote hoeveelheden blauw en licht aan toegevoegd. In het echt is hij veel donkerder.

1 like

Aah oké, ik dacht net als de groene donker-licht…

groen-1groen-2

Anyhoo, nog steeds jaloers. :wink:

1 like