Gefeliciteerd metbde NA. Vooral leuk met het Tafel element, waardoor je hier zelf bij stil blijft staan, maar voor een lid elders in het land direct herlenbaar bent.
Mooi principe ook de Tafel. Zelf altijd lid geweest van JCI, maar met 40 te oud voor beiden. Actief burgerschap is goed voor de maatschappij en voor jezelf.
Na 40 jaar stopt het lidmaatschap (meestal met een kleine ceremonie). De gedachte is dat je zo ruimte maakt voor de nieuwe generatie die zo ook de kans krijgt zich te ontwikkelen, uit te proberen en te oefenen met bijvoorbeeld bestuur of leiding geven.
JCI heeft ook zoiets als eervolle lidmaatschappen die je als club op verdienste geeft, waarmee dat lid als adviseur verbonden blijft. Daarbaast zijn er ook activiteiten waarbij oudleden aan mogen sluiten.
Super leuk, goed voor je ontwikkeling en die van de maatschappij om je heen.
Je hebt mooi je best gedaan Ferry! Mooi beschreven zo en zoals altijd mooi om je enthousiasme terug te lezen!
Ik zat gisteravond in het stadion dus vandaar mn ietwat verlate reactie haha! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Wat leuk dat hier meer (oud) leden zijn. Haha dan is mijn idee dus goed gelukt! Ik wou dat het horloge met de tafel bezel direct herkenbaar zou zijn, maar voor doordeweeks dragen ook geschikt door de bezel te vervangen voor “normale” BM. Moet hij, zoals jullie al opmerkten, wel goed gepositioneerd worden .
Haha je moest eens weten wat er hier zoal allemaal gebeurd .
Dat was inderdaad precies het doel hier van . Er zijn ook al leden die hem om precies die reden altijd met de tafel bezel dragen haha. Ik vind het vooral leuk om een keuze mogelijkheid te bieden. Het principe is zeker mooi! Waren recent op vakantie maar Malta, 1 appje en hup je hebt gelijk een lokaal lid waar je gezellig kennis mee maakt en die je het eiland laat zien. Dat zijn vooral de mooie dingen.
Leuke special.
Mooi en bijzonder horloge!
Geniet ervan😊
Mooi verhaal; blikverruimend!