NA: speciale representor

Hij lag al even te wachten in de doos, wilde niet iedere week een NA maken. Maar daar is die dan, een speciale representor van @Brunmontagne. Hoezo speciaal zou je denken, nou de bezel is niet een allerdaagse bezel die je tegen komt.
Eigenlijk mag ik als bejaarde deze niet om de pols hebben maar Pascal als vriend zijnde heeft een uitzondering voor deze oude knar gemaakt :smiley:. Alleen als je jonger dan 40 bent mag je aanschuiven bij de ronde tafel na goedkeuring natuurlijk.

Zoals je op de foto kunt zien gaat het om de ronde tafel Nederland, Pascal zit aan de ronde tafel van Heerenveen en die hebben ook nog hun eigen bezel.

Maar waar staat de Ronde tafel voor, nu om het volgende:

Vriendschap:
De Tafel verrijkt vriendschap en wederzijds begrip. Je ontwikkelt vriendschappen voor het leven. Op lokaal, nationaal en internationaal niveau. Waar je ook ter wereld komt, een Tafelaar is een vriend die je altijd zal helpen.

Zelfontplooiing
Tafelavonden zijn vaak het platform van boeiende discussies. Je leert veel van Tafelaars met totaal andere beroepen, inzichten en persoonlijke ervaringen. Doordat vertrouwen het sleutelwoord van de Tafel is kun je al jouw uitdagingen en ervaringen delen om jezelf en mede Tafelaars sterker te maken.

Service
Een Tafelaar is betrokken bij de lokale, nationale en internationale maatschappij. Je draagt je steentje bij door lokale en landelijke serviceprojecten actief en op eigen wijze te steunen. Daarbij neemt jouw Tafel een gezamenlijk initiatief en zorgt de landelijke Tafel ook altijd voor ondersteuning en initiatie van mooie service projecten.

Durf van mijzelf wel te zeggen dat ik aan deze 3 voorwaarden voldoe :smiley:

Maar de ronde tafel bestaat al veel langer en begon met de mythe/legende of waarheid van King Arthur en Ridder Lancelot, rond de periode van de jaren 500 tot 700 ook daar is nog geen duidelijkheid over.
Wil je hier meer van weten, is het leuk om de youtube filmpjes te bekijken en daarna de volgende site.

Verder heeft deze dezelfde specs als de andere Representors zoals:

41mm
saffierglas
stalenkast
dikte 11,4
caseback van saffierglas geschroefd.
stalen band+Canvasband die van lug to lug mooi doorloopt zonder de sluiting te zien
band tapperd van 22mm tot 18mm
Bezel is van de ronde tafel, maar kan ook gewisseld worden met andere bezels
uurwerk NH35
gangreserve 40 uur

Ik schreef al eerder, vriend Pascal. Dat wordt over 1 of 2 weken duidelijker want er ligt hier nog horloge in de box te wachten. Maar rustig aan met het plaatsen van NA’s.

Tijd voor wat foto’s, gefotografeerd door mijn huis fotograaf @Assie62 :wink:

En nu gelijk een avondwissel met deze:

44 likes

Gefeliciteerd

2 likes

Mooie aanwinst hoor :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Proficiat! Gaaf dat de betrefffende RT dit initiatief heeft genomen.

Vraagje: is de bezel draaibaar? Op de fotos lijkt hij niet uitgelijnd?

4 likes

Gaaf gedaan door Brunmontagne en leuk dat jij hem hebt, Fer!

Veel draagplezier en je begint zelf op een representator/ambassador voor Brunmontagne te lijken! :grimacing:

2 likes

Proficiat!

Ben zelf ook (oud) tafelaar en herkende gelijk de kleuren.

Maar wel jammer dat de bezel niet goed is uitgelijnd of is die draaibaar?

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze schoonheid, veel draagplezier voor jou en Assie.

2 likes

Niet zoals bij een duiker, maar deze kan er afgedraaid worden zodat je er een andere bezel op kan draaien. Zo heeft Heerenveen zijn eigen bezel. Zoek maar eens op ronde tafel Heerenveen, dan zie je hun bezel.

1 like

Zijn precies de woorden die Pascal over mij zegt :wink:

2 likes

Staat inmiddels goed :wink:

2 likes

Assie heeft er 2 die ze af en toe mag dragen, maar van deze blijft ze met haar tengels af :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Iemand ook naar de filmpjes en de site gekeken, leuk om te zien/lezen en horen :smiley:

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd, Ferry. Leuk, een hele box vol Brunmontagnes.

2 likes

Leuk man geniet ervan :wink:

2 likes

Mooi en ook wel een beetje een bijzonder horloge zo.

Veel plezier ermee Ferry!

2 likes

Leuk, gefeliciteerd!

2 likes

Verwacht je niet in ‘of all places’ Heerenveen. :wink:

IMG_0098

Gefeliciteerd met deze bijzondere versie!

3 likes

Hij is mooi😍

2 likes