NA: Speciale Tissot voor een speciaal moment

Beste forumleden,

Recent geleden ben ik voor de eerste keer vader mogen worden. Uiteraard een hoogtepunt in mijn leven. Het geluk dat ik momenteel bezit is onschatbaar.

Voor deze speciale gelegenheid had ik altijd al het idee om een horloge te voorzien. Een horloge dat ik kan linken aan deze mooie gebeurtenis en wie ooit verder kan geven.

De zoektocht was niet zo simpel! Het budget was duidelijk en niet torenhoog. Eén vereiste was er ook direct, het moest een quartz zijn. Verschillende Citizens, Seiko’s, een Certina DS-8 moonphase en zoveel meer gepast. Ik wist het uiteindelijk niet meer.

Tot dat de ik via een advertentie de Tissot PR100 Jungfrau special edition tegen kwam. Prachtige omgeving, en een special edition voor een speciale gelegenheid. Ik begon al te dromen van een trip samen met mijn zoon later, vader en zoon samen op pad. Dit moest hem worden.

Eerst was deze niet bestelbaar, maar gelukkig kwam er groen licht! Uiteraard moest er ook een gravure op! Het horloge kwam net op tijd, want dat zelfde weekend was het zover (bijna 3 weken te vroeg). Zou dit een teken geweest zijn?

Vanaf de weeën, ik het horloge om! Het horloge heeft alles meegemaakt, en is nu dagelijks rond de pols. Wat ben ik er blij mee!

Uiteraard kan ik jullie dit niet laten lezen zonder foto’s! De gravure is ingekleurd vanwege de naam.

Bedankt voor het lezen!

115 likes

Gefeliciteerd 2x :100:

1 like

Dubbele gelukswensen!!!

1 like

mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd!!! :+1:

1 like

Dubbel gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd, geniet van deze mooie tijd!

1 like

2x gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je zoontje en het horloge. Dat je van beiden maar veel plezier mag beleven. Die wijzerplaat is echt fantastisch!

1 like

Dubbele felicitaties :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met jullie zoon en je mooie Tissot. :metal:

1 like

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met je Tissot en met de geboorte van je eerste kind.

1 like

Van harte! Ook met deze fraaie Tissot!

1 like

Dubbele felicitatie :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met dit dubbele geluk!

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

ook gefeliciteerd

1 like

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met deze blijde gebeurtenis!!
Ik wens je veel geluk met deze memorabele Tissot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Jammer dat je juist de gravure bedekt. Dat is het mooiste van het hele horloge! Maar wellicht iets te persoonlijk.

Mooi ding. Ik heb er zelf eentje. Een Lorus. Ooit gekregen van mijn vriendin, 06-06-2015 gegraveerd. Geen horloge wat ik draag, maar wel zeker eentje die niet weggaat. Nu krijgen we een bb in maart '26. Grappig hoe dat dan gaat.

2 likes