NA Speedmaster 3592.50

Proficiat met je nieuwe aanwinst, geniet er van. Heb er zelf ook een en vind het een heerlijk horloge, ook goed afleesbaar en niet te druk.

1 like

Eindejaars klapper! Lekker hoor. Leuk dat je deze mooie Speedmaster introduceert en toelicht👍🏻. Gefeliciteerd met deze prachtige NA

1 like

Heel cool, leuk om iets uit je geboortejaar te hebben. Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge. Een Speedmaster is toch gewoon een van de lekkerste horloges te koop.

2 likes

Prachtig! Geniet ervan

1 like

Tof ding! Veel draagplezier!

1 like

Tophorloge, gefeliciteerd :+1:

1 like

Wat een prachtig horloge met karakter en op een prachtige band! Gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst! :tada:

1 like

Blijft genieten,zo een oudere Speedy,en ook nog met de schitterende 1479 band :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Snel laten doen ik zag dat de service prijzen per 1 februari omhoog gaan bij Omega
en verder veel draagplezier van je nieuwe aanwinst

1 like

Gefeliciteerd met deze bucket list aankoop

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier :+1:

1 like

Gaaf!

1 like

Heel tof horloge! Blijft idd mooi. Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig horloge, veel draagezier. Ik hoop hem ooit ook toe te voegen aan m’n collectie.

1 like

Heel mooi!

1 like

Baas!

1 like

Schitterend. Van harte!

1 like

Bedankt voor alle positieve reacties!

:heart_eyes:
Iemand nog tips om de mooie cremekleur minder flets op de foto te krijgen?

Één van de redenen om voor dit model te gaan.

Volgens mij is het altijd 21-25,8%, namelijk 0-4% invoerrechten en daarover nog 21% BTW.
Bij de drie horloges die ik tot nu toe uit Japan gekocht was dat zo, maar ik snap nog niet hoe die 0-4% wordt bepaald. Let er op dat dit niet alleen over de verkoopprijs gaat, maar over de totale prijs die je er voor betaald hebt inclusief verzend- en eventuele verkoopkosten.

V&W had het er nog niet over, wil daar deze week even langs gaan.

2 likes

Volgens deze info is het 4.5% standaard voor horloges maar er staat ook min 0,30 euro en max 0,80 euro, dat snap ik niet goed aangezien je horloge vaak meer dan 17 euro kost:

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/internetaankopen/content/zijn-er-extra-kosten-als-ik-een-pakket-bestel-buiten-de-eu