Proficiat met je nieuwe aanwinst, geniet er van. Heb er zelf ook een en vind het een heerlijk horloge, ook goed afleesbaar en niet te druk.
Eindejaars klapper! Lekker hoor. Leuk dat je deze mooie Speedmaster introduceert en toelicht👍🏻. Gefeliciteerd met deze prachtige NA
Heel cool, leuk om iets uit je geboortejaar te hebben. Veel draagplezier!
Gefeliciteerd! Prachtig horloge. Een Speedmaster is toch gewoon een van de lekkerste horloges te koop.
Prachtig! Geniet ervan
Tof ding! Veel draagplezier!
Tophorloge, gefeliciteerd
Wat een prachtig horloge met karakter en op een prachtige band! Gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst!
Blijft genieten,zo een oudere Speedy,en ook nog met de schitterende 1479 band
Snel laten doen ik zag dat de service prijzen per 1 februari omhoog gaan bij Omega
en verder veel draagplezier van je nieuwe aanwinst
Gefeliciteerd met deze bucket list aankoop
Mooie aanwinst, veel draagplezier
Gaaf!
Heel tof horloge! Blijft idd mooi. Veel plezier ermee!
Prachtig horloge, veel draagezier. Ik hoop hem ooit ook toe te voegen aan m’n collectie.
Heel mooi!
Baas!
Schitterend. Van harte!
Bedankt voor alle positieve reacties!

Iemand nog tips om de mooie cremekleur minder flets op de foto te krijgen?

Één van de redenen om voor dit model te gaan.
Volgens mij is het altijd 21-25,8%, namelijk 0-4% invoerrechten en daarover nog 21% BTW.
Bij de drie horloges die ik tot nu toe uit Japan gekocht was dat zo, maar ik snap nog niet hoe die 0-4% wordt bepaald. Let er op dat dit niet alleen over de verkoopprijs gaat, maar over de totale prijs die je er voor betaald hebt inclusief verzend- en eventuele verkoopkosten.
V&W had het er nog niet over, wil daar deze week even langs gaan.
Volgens deze info is het 4.5% standaard voor horloges maar er staat ook min 0,30 euro en max 0,80 euro, dat snap ik niet goed aangezien je horloge vaak meer dan 17 euro kost: