NA Speedmaster 3861

Gisteren had ik het genoegen om deze prachtige Sapphire Sandwich Speedy over te nemen van forumlid @Petteflet, onder het genot van een bak koffie en een leuk gesprek over horloges (waarvoor dank!).

Ook al heb lang de Speedmaster afgeschreven als saai en voor de hand liggend, de nieuwste variant, vooral met de nieuwe bracelet en die stepped dial hebben me toch overtuigd.

Ondanks de grootte (mijn grootste horloge tot nog toe), valt het door de female endlinks helemaal niet slecht op mijn relatief kleinere polsen, vinnik zelf dan he.

Een nieuwe stap in mijn two watch collection, waarbij de Speedy de plaats inneemt van de Pelagos 39, die het helaas toch maar kort heeft volgehouden. Kijken of deze het langer uit gaat houden.

Overigens liet ik deze nieuwe aanwinst thuis zien aan vrouw en kinderen, die allemaal reageerden van… ja, die kenden we toch al? Dus zolang ik horloges met zwarte platen en bezels koop, kan ik net blijven doen alsof het de hele tijd dezelfde is. Dat biedt perspectieven :wink:

Obligate SOTC…

103 likes

Mooie aanwinst. Leuke combi zo :ok_hand:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd, inderdaad een perfect pakket met de moderne updates aan o.a. de sluiting en endlinks! En wat een prachtig duo als collectie! Ik wens je heel veel plezier toe met deze nieuwe toevoeging.

1 like

Gefeliciteerd !
Blijven mooi speedmasters.

1 like

Leuke aankoop, veel draagplezier!
Mag ik vragen welke model Santos je hebt?

Bedankt @

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst, mooie speedmaster.
Veel draagplezier!!:watch:

1 like

Het is een Galbée XL, ref 2823. Kopuh? :wink:

Heel erg mooi.Gefeliciteerd ermee.

1 like

:sweat_smile: leuke insteek wel,
draag ze met plezier

1 like

Graag gedaan! En welkom bij de Speedy club :smile:
Leuk dat je hem hebt overgenomen en er zo blij mee bent. Erg mooi setje ook met de Santos. :ok_hand:

2 likes

Prachtig!

1 like

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Schitterend!

1 like

Nice :ok_hand:

1 like

Heel mooi.
En wat een super gaaf duo, man. Prachtig!!!

1 like

Jongens jullie gaan me laten twijfelen over het verkopen van de Cartier :laughing:

2 likes

Proficiat! Niks saais aan een Speedy

1 like

Prachtig horloge! De ‘nieuwe’ band is echt geweldig, lekker soepel en hele mooie schakels. Gefeliciteerd met je aanwinst en geniet ervan. Kan idd prima deze op de kleinere pols! Door de band en de iets kleinere afmetingen past het al sneller :fire:

1 like

Mijn beste,

Ziet er prima uit hoor!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like