Elke keer als ik op vakantie ga naar Gran Canaria ga ik wel even langs bij Genève juwelier, en dan de vestiging bij Maspalomas Lighthouse, zelfs zo vaak dat de verkoper (Raj) mij en mijn vrouw zelfs herkent… (misschien kom ik er te vaak )
Maar ik ging dus tegen beter weten in vragen naar een witte Speedmaster of een Snoopy, maar helaas niet verkrijgbaar momenteel. Maar als ik nu volgend jaar weer kom met de kerst ging ie z’n best doen een van deze 2 horloges voor mij te bemachtigen.
Vorig jaar ging ik er kijken voor een Speedmaster 57 die toen nog niet op voorraad lagen, maar nu inmiddels wel in alle kleuren. Even gepast, over de prijs onderhandeld even laten bezinken onder het genot van een drankje op het terras en chrono 24 afgestruind om te kijken of de prijs goed was, toen mijn vrouw zei “ga snel dat horloge halen want dadelijk zijn ze dicht, wij komen wel naar de juwelier zometeen (we zijn met een ander stel op vakantie) Raj heeft een goede omzet gedraaid, mijn vrouw zocht nog een gouden armband uit en het andere stel kocht ook nog een gouden armband. Wel nog even een JLC Reverso om gehad, maar nu weet ik ook zeker dat dit niets voor mij is, hoewel ik het nog steeds mooie horloges vind.
Mocht iemand die kant nog op gaan en iets zoeken, prijzen die op de site staan zijn geen vaste prijzen, onderhandelen kan altijd en als het in de vestiging Lighthouse niet op voorraad is hebben ze het binnen een paar uur daar (vragen naar Raj)
Supermooie vakantie aankoop! Gefeliciteerd.
Fraaie Speedmaster!
Veel draagplezier.
Mooie aankoop!! Gefeliciteerd
Altijd heel leuk om op vakantie een horloge te kopen, schitterende aanwinst
Heel mooi👍🏾
Op naar de volgende vakantie
Mooi souvenir! Gefeliciteerd.
Die reverso staat je op zich wel maar ik snap dat het je ding moet zijn.
Nu even genieten van je nieuwe Speedmaster!
Gefeliciteerd hamiltonfan. Toffe aanwinst en een mooi aandenken aan Raj
Van harte met je NA👌🏼
Mijn beste,
Chapeau!!
Een vreugdevolle introductie, van een meesterlijk horloge.
Gefeliciteerd dan ook met deze gezaghebbende tijdwaarnemer.
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Mooie aanwinst
Wel lekker ook dat
hun hele voorraad Patek gewoon met AD prijzen vermeld staat.
Proficiat! Leuk horloge!
een leuke aankoop,
draag hem met plezier
Nice, veel plezier ermee!
Prachtige aanwinst, veel draagplezier!
Prachtige NA én op vakantie. Goed bezig.
Gelukkig schijnt in Nederland ook de zon
Als ze dat zeggen moet je ze zeker niet tegenspreken
Hij is prachtig.
Geniet ervan.
Zo wil iedereen wel terugkomen van vakantie
Gefeliciteerd met je prachtige NA