Na jaren dubben om mijn grail horloge aan te schaffen, kwam die Omega Seamaster er uiteindelijk. Mooie ervaring gehad bij S&C. Hoewel… ik kocht het horloge en toen bleek dat er niemand aanwezig was om de band in te korten. Dat realiseerde ik mij pas toen ik al euforisch in de auto zat en erachter kwam dat ik mijn horologe niet kon gaan dragen. Fuck! Maandag weer naar die winkel om de band in te korten. Geen zin in dus S&C in Haarlem gebeld en gevraagd of ik daar langs kon komen. Dat kon en dus met gierende banden naar Haarlem. Weer een prima ervaring, bandje netjes ingekort, nog een fles champagne erbij en naar huis.
Top. Maar het begon te knagen. Die Seamaster is prachtig… maar die Speedmaster ook. Nog een keer kijken, en nog een keer. Tja, keuze gemaakt voor de Seamaster en op zich is het gek om dan nog even een Speedmaster te kopen. Toch?
Mijn hersenen gingen overuren draaien en uiteindelijk, ik bespaar jullie mijn hersenspinsels, zit in nu op de bank en loer ik al uren naar mijn nieuwe Speedmaster. Niet gekocht bij die eerste AD maar bij een andere AD in Utrecht. Super tevreden, prima prijs en service. My god, wat is die Speedmaster mooi…
Lekker bezig allebei mooi op hun eigen manier
Gefeliciteerd met je aanwinsten! Twee nieuwe Omega’s op een dag, dat doen er maar weinig…
Wat een armoe, helemaal als je bedenkt dat zij na 31 december a.s. nog wel Omega AD zijn
Lekker hoor
Proficiat met de NA’s
Dat is echt best wel gestoord…
I like it…
Weet even niet hoe ik moet quoten maar er zitten 60 dagen tussen…
Lekker bezig Remco. Seamaster en Speedmaster als NA. Gefeliciteerd
Ik denk dat je mijn laatste opmerking verkeerd begrijpt… maar laat gaan zou ik zeggen.
Geniet van je nieuwe aanwinsten!
Top aankopen! Heel veel plezier ermee!
Jaren dubben en dan op 1 dag van Haarlem naar Utrecht en terug plús een Seamaster én Speedmaster kopen?!
Lekker daggie man!
=precies het eerste dat ook bij mij opkwam!
Van harte en veel draagplezier!
Mooie set zo!
Welnee man ,geld moet rollen Wat een prachtige aanwinsten
Geweldig. Mooi duo zo.
Lekker Remco, gewoon even een Seamaster en tevens een Speedmaster scoren. Niet verkeerd zou ik zeggen, lekker wisselen met beide horloges wens je veel draagplezier
O ja, 1 ding moet mij toch wel van het hart, heb zelf ook de Seamaster mooi horloge, alleen de wijzers he, dat had van mij op een andere manier gemogen maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Leuk ook dat je bij de andere AD na het inkorten van de band nog een fles champagne meekreeg, dat noemen we nu service en klantvriendelijkheid
Maar ja, welke vind je nu mooier?
De Speedmaster vind ik mooier, maar de Seamaster heeft een luxere of wat meer premium uitstraling.
Gewoon 2 verschillende horloges…
Wow! Twee knallers, staan beide nog op mijn wish list. Gefeliciteerd…
Heerlijk, de Speedmaster heb ik al maar die Seamaster staat ook op mijn verlanglijstje. Super mooi hoor
Mooie horloges aangeschaft. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.