NA : Speedmaster eruit / Speedmaster erin

Zoals je kan lezen had ik geen keus maar kwam deze voorbij.
Als ik wel een keuze had gehad, had ik ook voor de racing dial gegaan.:wink:

Gaaf hoor die mark II. Mooi evenwicht!

1 like

Ja hahahaa :joy: dat weet ik maar wellicht zou ik alleen voor de Speedmaster de uitzondering maken om 'm zonder saffier aan te schaffen. Ik zou alleen de gehele dag zorgen hebben voor krassen… :confused:

Ik vind trouwens ook de Seamaster in het blauw prachtig.

1 like

Dat is mede een punt voor mij, dus denk goed na.:wink:

Lekker trio! :ok_hand:Zowel “voorheen” als “thans”…
De SMPc heb ik ook en de Speedmaster gaat er komen alleen welke… De Pro of FOIS…

Geniet ervan!

1 like

Nou, voorlopig ga ik ff helemaal niks meer aanschaffen.

Eerst sparen voor andere dingen en bovendien wil ik dolgraag een keer de 114060 Sub. Daarna wellicht nog een chronograaf.
Dat wordt de Speedmaster of de nieuwe Tudor Chrono BB.

Ik bezit trouwens al de Speedmaster Legend Schumacher 3559.32 en die heeft saffier :slight_smile:

Someday …

1 like

Goed bezig Frits! Nu nog een lichte plaat

1 like

3 juweeltjes👍

1 like

Was da dan? :thinking:

1 like

Man On The Moon

1 like

Mooi Frits :+1:

1 like

Nooit van gehoord. Heb je dat zelf bedacht?

1 like

Bedankt allemaal mannen tot dusver, altijd leuk om de positieve reactie’s te lezen.
Mag ook best kritisch zijn wat mij betreft.

1 like

Nee. Gewoon een afkorting.
Denk dat de meesten die horloge-maf zijn en de Speedmaster kennen wel begrijpen wat ik bedoel.

Jij niet, begrijp ik.

Wel knap gevonden, na enig mind scrabble was ik er achter.:joy:

1 like

GVB = Gemeente Vervoer Bedrijf. :joy:

2 likes

Nee, want het is niets. Ik heb even Google geraadpleegd en het komt bij die Archie Luxury vandaan? Of van andere mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben?

Hoe dan ook, als je zegt Speedy Pro, Moonwatch, Speedmaster Pro of van mijn part the first and only watch on the Moon, dan weten de meesten wel waar je het over hebt, gok ik.

2 likes

Archie Luxury zou MOTFM hebben genoteerd als afkorting. Maar ik wilde het netjes houden

1 like

:thinking:
Als je maar geniet van de reis :yum:

Dan nog wat, ik zocht het even op en de MM en SMPc schelen 1.5mm lug to lug, op de foto lijkt het verschil enorm, vooral op de bovenste foto. [quote=“GVB78, post:37, topic:109935”]
Nee, want het is niets.
[/quote]

Het is in WIS kringen toch wel bekend. Een {omega “man on the moon”} search op google geeft 420.000 hits. Dat is precies tussen "{Jaeger MUT} (305.000 hits) en {bond nato strap} (483.000 hits) in. Typisch dingen die de meeste niet-WIS niet kennen.

1 like

Want het aantal hits op Google maakt dat dat zo is? Mss mensen die zich WIS noemen, maar die weten dan wss niet eens wat WIS betekent :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like