Zoals jullie wellicht weten heb ik een haat/liefde verhouding met de Speedmaster Pro.
Ik heb deze nu voor de tweede keer gehad, geweldig ding op foto’s, maar irl krijg ik er maar geen klik mee.
Nou is dat ook weer niet zo vreemd voor mij, want pas bij de derde MM300 kwam ik er achter dat deze laatste toch wel een blijvertje moet gaan worden.
Misschien doet dit ook opgeld bij de derde aanschaf van een Speedmaster Pro.
Maar vooralsnog wilde ik er vanaf, in de eerste instantie wilde ik terugkeren naar de Planet Ocean maar dan in de 42mm uitvoering.
Zo gezegd zo gedaan en er een besteld bij mijn huisdealer Jaap van @Ten2Two.
Nou duurde de levering – althans op mijn geduldigheid schaal ? – wat lang en bekroop mij het gevoel dat ik met deze actie toch disbalans in de collectie zou creëren.
Namelijk twee “dikke” duikers (PO en MM300) en een dress diver (SMPc) dus alle drie duikers, waarvan dan twee “dikke/forse”
Terwijl dit door mijn hoofd speelde, appte Jaap mij een foto van de Speedmaster Mark II.
Op dat moment dacht ik "Eureka, dit moet het worden dan is de balans in het trio terug."
Dit gezien door mijn, redelijk vertroebelde, flipperbrein natuurlijk.
Hoe zie ik die balans dan? nou een “dikke” Duiker, een Dressdiver en een Chronograaf.
En bovendien een zwarte dial, een blauwe dial en een grijze dial.
Ik ben er voorlopig weer blij mee en ga proberen het stel nou eens bij elkaar te houden.
Maar genoeg gekletst, nu maar een aantal foto’s, bedankt voor het lezen en kijken.
DISCLAIMER: alle meningen en uitspraken zijn op persoonlijke titel.
Voorheen:
Thans: