NA: Speedmaster FOIS van... Blauwbeer? 😮

Veel draagplezier :+1:

1 like

Hèhè, eindelijk… :wink:

Maar uitstekende keuze. Ik vond de Speedmaster eerst ook nogal saai. Komt ook omdat je m hier nogal vaak ziet en dan is het bijzondere er wel vanaf. Maar als je het horloge goed en onbevooroordeeld bekijkt is het een prachtig model!

2 likes

Bedankt voor het topic, leest lekker weg. Proficiat met je aanwinst. Ik hoop dat je beseft dat er geen weg terug meer is…

Ik pleit voor de FOIS op staal, maar een mooie racing mag natuurlijk ook.

4 likes

Mooie epistel over het waarom naar dit horloge :+1:t2:

Uiteindelijk wil toch iedereen een Speedy :grin:

Heel veel draagplezier van dit schitterende horloge :ok_hand:t2:

3 likes

Lekkere aanwinst man. Geniet ervan!

1 like

Fate was de inspiratiebron van Olav. Die draagt immers ook een Rollie.

:joy::joy::joy:

Prachtig!

1 like

Prachtige aanwinst. De FOIS zou mijn Speedmaster ook zijn als die er nog eens komt. :ok_hand:

2 likes

Ik kan mn ogen niet geloven! Dat we dit nog mee mogen maken. Veel plezier van de speedy!

Vind je hem kleiner dragen dan de MOTFM?

2 likes

LOLWTFBBQ?

2 likes

WTF?

Je weet donders goed dat ik geen straattaal ken.

Gefeliciteerd! Erg mooi horloge.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe Speedmaster, draag hem met véél plezier! Ik kan je de 1125 bracelet aanraden. Deze versterkt de vintage uitstraling en draagt uitermate comfortabel.

5 likes

Man on the fucking moon

Fijn verhaal, over een mooie aanwinst.
Veel draagplezier.

1 like

Weet ik niet, ik heb die nooit omgehad. Ik heb de 42mm Speedmaster van Wilfox op mijn pols gelegd en die vond ik te groot voor mijn dunne pols. Deze kan ik wel hebben. Maar ik zou ze allebei moeten hebben om echt te kunnen vergelijken.

2 likes

Ik heb het niet gelezen, maar coole Speedmaster! :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd! En wat een mooi persoonlijk verhaal om te lezen.

1 like

Cheers :beers: en gefeliciteerd met deze mooie aankoop! Naar mijn mening zeker mooier qua maat en uitstraling dan de Pro!

2 likes

Ik zie dat ik een verkeerde link heb gemaakt, maar kan mijn bericht niet meer wijzigen. Daarom voor constellationliefhebbers de juiste link: De omega van mijn vader.

3 likes