NA: Speedmaster moonwatch

Prachtig, gefeliciteerd, ook met de Moonwatch!

1 like

Van mij ook gefeliciteerd met zoon én Speedmaster!

1 like

Mooiste wat er is! :+1:
Gefeliciteerd met beide!

1 like

Van harte, allereerst met de geboorte, maar ook met de Speedy! Mooie gelegenheid voor zo’n mooi horloge :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :facepunch:

1 like

Prachtig,!

1 like

Veel horloge voor het geld. Het blijft een iconisch horloge. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Je horloge of je zoontje? :wink:

Mooi horloge man, heel veel draagplezier!

2 likes

Gefeliciteerd met je zoon! En natuurlijk ook met het prachtige horloge :sunglasses:

1 like

Bedankt voor alle felicitaties! :+1:t2:

Zeker! Ik was nu bijna het dubbele kwijt. :worried:

Dat is een zwarte Rothenschild Uhrenbox

Dat overweeg ik nog! Al is daar op de speedy weinig tot geen ruimte voor.

Dat hoop ik zeker ooit te kunnen doen.

Die zal ik niet vergeten. Wat een topprestatie heeft zij geleverd vorige week!

Kleine kans dat die er komt. Een nieuw horloge daarentegen… Een mooie Zenith Defy bijvoorbeeld, die past er vast goed naast. Of een mooie duiker.

Haha! Vooral het horloge.

2 likes

Zij het werk, jij de beloning, zo’n vrouw zoek ik ook! Waar heb jij zo’n topper gevonden?

Ja, die vind je niet zomaar. Maar de aanhouder wint!

Ben jij zo’n Flipperaar? En dan niet alleen met horloges!!! Grapje hoor!!!

Om er nog eentje erbovenop te zetten, grappig en positief bedoeld hoor! Je vrouw ligt te kreunen en te steunen om de kinderen te baren, jij haalt je NA op… Ik zie zoiets voor me sorry!

Ja, vrouwen zijn net horloges niet? Je bent er zuinig op en ze houden je bij de tijd. Een groot verschil is echter wel dat je er meestal niet meerdere tegelijk in een doosje kan bewaren.

Zo ging het helemaal! ‘Sorry schat, hou even vol. Ik moet naar de kluis om mijn speedmaster op te halen zodat ik je weeën kan timen.’ :joy:

1 like

Mooi horloge! Van harte gefeliciteerd met deze NA.

Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En ook proficiat met deze prachtige Speedmaster

1 like

Klopt als een tikkende tijdbom, ik heb al geprobeerd om ze te verdelen over meerdere doosjes… helaas…

1 like

Helemaal goed! Tijd is geld he:) Geniet ervan, als ik goed tel alle 5!

1 like

Gefeliciteerd & Gefeliciteerd!

1 like