Het was me een drukke week, dus ik heb nu pas de tijd om een bericht te maken over mijn nieuwe (voor mij) Speedy pro.
De liefde voor de Speedmaster is ontstaan zoals dat bij vele anderen het geval was… rijke geschiedenis, kwaliteit, … Het is gewoon ook een mooi horloge. Ik was blijkbaar al lang fan van het ontwerp, want mijn eerste horloge die ik 15 jaar terug kocht, was onmiskenbaar geïnspireerd door de Speedy:
Maar daar gaat het bericht niet over natuurlijk. Ik heb hem nu een week om de pols en kan er niet meer tevreden van zijn. De afwerking is top en je voelt ook de kwaliteit als je hem draagt. Dat alles is natuurlijk ook te verwachten voor de prijs van het model. Wat ik zelf niet zo zeer had verwacht is hoe veel verschil de lichtinval maakt op de wijzerplaat, die immers gewoon zwart is. Mogelijk ligt dat aan het hesalite?
In ieder geval: ik ben tevreden en dat is alles wat voor mij telt. Met dank aan @Bertus1 voor de aangename, correcte en stipte afhandeling! Fijne ervaring om hem van je over te nemen.
Fijn om te horen dat je er zo tevreden mee bent Gunne.
Hij staat je trouwens zeer goed.
Veel draagplezier en ook nogmaals dank voor de goede ontvangst en aangename deal
“Ik kan er niet meer tevreden van zijn…”; ik moest dit gedeelte even met de juiste klemtoon lezen om hem goed te begrijpen, haha!!!
Veel SM-plezier !!!
Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Een magnifiek horloge van een befaamd horlogehuis, voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een eindeloze tijd mee.