NA: Speedmaster Pro

Heeft geen introductie nodig lijkt me. Gisteren mogen overnemen van een oud HF gediende in ruste. Wat een fijne ervaring was dat (Gerard, de taart was heerlijk :-)).

Het is een speedy uit de jaren tachtig met een fraaie vintage look, verkleurde markers en dito wijzers. De band is een 1479 van een iets latere datum en draagt zeer comfortabel. Ik ben helemaal voldaan. Ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik geen ander horloge meer hoef :pray: Fijne avond en groet, Niels

23 likes

Wauw ! :heart_eyes:

861? Mooi hoor!!! Gefeliciteerd!

Ja, volgens mij wel. Dank!

Topper! Gefeliciteerd.

Een klassieker Niels! Kan me goed voorstellen dat dit even genoeg is. :+1:
Veel plezier ermee :smile:

Prachtig! Veel beter wordt het niet. Mooie verkleuring zo te zien. Echt heel mooi.

Mooi hoor! Ben benieuwd hoe lang je dat volhoudt… Komt vast nog wel wat bij maar deze moet je in ieder geval nooit weg doen. Blijft toch een klassieker

Gefeliciteerd, hele mooie aanwinst!

Mijn beste,

Chapeau!!
Proficiat met deze verheven schoonheid.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Wat errug. Errug mooi!

Gefeliciteerd prachtig exemplaar

Wow, daar wordt je toch stil van.
Prachtige uitvoering. Wees er zuinig op.

Wauw, mooie wekker zeg! Veel plezier ervan !

Ja, zeer mooie aanwinst waar je terecht trots op mag zijn!
Even voor mij: wat is de doorsnede van deze?

Yep, 861 en tritium! Mooi dat m’n “handelsmerk” goed smaakte, Niels! Ook hier nog even: heel veel draagplezier. Bij mij kwam ie te weinig aan de beurt. :wink:

Van harte!
Wat een plaatje!!! Deze is mooi oud geworden! :+1:

:+1: En nogmaals dank!

Nou, gefelicitaart dus in dit geval! :smile: Mooi hoor, met Tritium worden ze alleen maar mooier. En Luminova gaat toch ook achteruit in de loop der jaren (mijn exemplaar is uit '99) - maar blijft wel akelig wit. :wink:

Gefeliciteerd met deze icoon!