NA: Speedmaster Professional 3861

Bovenstaande schreef ik in juli 2019. De Reduced heb ik een tijd later verkocht omdat ik 'm te fragiel vond aanvoelen om als daily te gebruiken, en sindsdien zijn er wel 20 horloges door de collectie gegaan, maar telkens bleek de Speedmaster in m’n hoofd hangen.

Toen begin dit jaar de nieuwe 3861 versie van de Speedy Professional werd aangekondigd, leek de nieuwe band dan ook een stuk beter geschikt voor mij (nog steeds) bescheiden pols. Dus, zodra mogelijk, naar Van Willegen, en om de pols dat ding. En wat was dat een verademing! De nieuwe band valt echt prachtig om de pols, in tegenstelling tot de voorgaande. De stepped dail speelt prachtig met het licht, en het nieuwe uurwerk heeft een aantal mooie verbeteringen.

Maar, ik kon het mezelf niet verkopen om opeens zo’n bedrag uit te geven. Echter, letterlijk de volgende dag werd bekend dat mijn promotie doorgang zou gaan vinden. Toeval bestaat niet, zeggen ze dan: ik had een mooie reden om mezelf een cadeau te geven!

Dus, na op m’n 10de voor het eerst een Speedmaster gespot te hebben, na 16 jaar wachten eindelijk om de pols: mijn eigen Speedmaster Professional! Als een kind zo blij!

PS. Mocht ik deze in een gekke bui opeens in het blauwe gedeelte zetten, geef me dan even een klap in het gezicht. Deze gaat nooit meer weg!

64 likes

Goed werk heeft tijd nodig.
Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd…. Heb je verdiend, dus geniet ervan😊

1 like

Mooi hoor, leuk dat hij je beter afgaat nu.
Veel draagplezier toegewenst met de Speedmaster!

1 like

Van harte met deze toffe Speedy! :blush: :+1:

1 like

Gefeliciteerd en welkom bij de speedy club!

8 likes

Schitterend horloge. Gefeliciteerd!

Volgens mij is het gehele budget kapot geslagen? Nieuw overhemd (zonder draadjes) kon er niet meer vanaf :wink:

1 like

Dat stel ik inderdaad al de gehele corona-periode uit… Prioriteiten! :wink:

Bijna niemand die het ziet. Alle ogen zijn gericht op het horloge :joy:

1 like

Zeer mooi!

1 like

Fraai!

1 like

Prachtig! Deze staat met stip op nummer 1 bij mij. Gefeliciteerd en enjoy! Wat is polsomtrek als ik vragen mag? Hij staat goed namelijk :+1:

1 like

Prachtige Speedmaster, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Super mooi! Gefeliciteerd met de aankoop en de promotie.

1 like

Mooi ding en een echte classic

1 like

Erg mooi! Staat boven aan m’n lijstje :pray:t2: Veel plezier ermee!

1 like

2x van harte!

1 like

16,5cm! Lukte echt niet met de voorgaande versie. Bedankt!

1 like

Ok thanks! Dan moet ik hem ook kunnen hebben :star_struck:

1 like

Heel tof , zou eigenlijk in geen enkele collectie mogen ontbreken .al heb ik deze zelf ook ( nog ) niet .

1 like