NA Speedmaster Professional

Eind november is het mij gelukt om de eerste van mijn grails te bemachtigen. Onder een goed gesprek en een kop koffie heeft destijds de prachtige Omega Seamaster Professional van @riesbiem een nieuwe eigenaar gekregen. Destijds droeg hij een nagenoeg splinternieuwe Speedmaster, die natuurlijk ook nog even bewonderd en besproken is ; )
Toen ik deze week een prachtige Speedmaster te koop zag en toen ik ook nog eens zag dat deze bij Ries vandaan kwam, toen kon ik daar niet anders dan zo snel mogelijk op reageren natuurlijk! Ik had hem per slot van rekening al bezichtigd!
Dus ā€œevenā€ een spaarrekening geplunderd die eigenlijk ergens anders voor bedoeld was en een autoritje, kop koffie en een leuk gesprek met Ries later was ik eigenaar van mijn tweede grail!
Ries wederom bedankt voor de fijne overdracht en natuurlijk de kans om hem over te nemen!

57 likes

Van Harte, Werkelijk Schitterend!!

1 like

Gefeliciteerd! Die is erg mooi. Band staat hem ook goed!

1 like

Prachtig! Veel plezier ervan. Gaat ongetwijfeld lukkenšŸ˜€.

1 like

Leer staat 'm goed!

Fijn dat ook deze jou als nieuwe eigenaar heeft gevonden, was weer gezellig :thumbsup:

Geniet ervan!

1 like

Hoe meer ik deze Speedmaster zie, hoe meer ik hem ook wil. Bedankt he…:+1::+1::+1::+1:

1 like

Blijft een genot om te zien! Met de seamaster is dit een prachtige combinatie. Gefeliciteerd! :thumbsup:

1 like

Inderdaad heel mooi! Maar ik moet het vragen…ik vind het niet meteen terug. Wat betekent NA? :flushed:

1 like

Dat staat voor New Arrival.

Heel mooi. Helaas onbereikbaar voor mij. Maar als ik de loterij win, weet ik wel wat het eerste is wat ik ga doen.

1 like

Proficiat met deze mooie aanwinst :thumbsup:

1 like

Gefeliciteerd, prachtige aanwinst !

1 like

Mijn beste,

Proficiat. :+1:
Goed hoor!!
Een fantastische aanwinst voor het ultieme horloge gevoel!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

ach, op die spaarrekening staat je geld toch ook maar niks te doen, zeker aan de huidige interestvoeten…

1 like

Nice! Congrats!

1 like

Bedankt voor de info!

Prachtig! Veel draagplezier van de Speedy!

1 like

Tophorloge Gijsbertjan, veel draagplezier toegewenst met je Speedy :thumbsup:

1 like

HƩƩl mooi!! Gefeliciteerd met je aankoop en GENIET ervan!! Op de bank staat het geld toch maar weg te kwijnen. Nu heb je er plezier van. Ik ben gelijk herinnerd aan mijn eigen grail, want ooit …

1 like