NA Speedmaster Reduced

Ik was al lange tijd aan het kijken en twijfelen om een Speedmaster aan te kopen. Zoals iedereen zei. Spaar door voor een professional was dat ook mijn eerste gedacht. Maar omdat ik met mijn mini pols de professional toch wat te bulky vond ben in maar beginnen kijken naar een reduced. 2 weken geleden werd mijn dochter geboren en ik dacht dan is het toch wel tijd om in actie te schieten. Uiteindelijk dan toch overgegaan tot de aankoop bij een Duitse dealer. In mijn ogen een mooi exemplaar met mooie oranje wordende tritium. Ook serviced. En als ik wat online kijk kan deze serienummer nog eens uit mijn geboortejaar komen dus dat viel ook nog eens mee.
Momenteel dus in de zevende hemel mijn mijn nieuwe aankoop.

99 likes

Gefeliciteerd met je dochter en deze prachige nieuwe omega speedmaster! :ok_hand:

1 like

ook gefeliciteerd met de dochter en het aandenken aan je pols daarvan,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter :slight_smile: en uiteraard ook met het horloge :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst!!
Prachtig!!
Ik wens je er een gelukkige tijd mee.:watch:

En vanzelfsprekend,
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dubbel gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Heel mooi. Die heb ik zelf al 25 jaar in mijn bezit.

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd. Goede keus ook om te kiezen voor een geservicet exemplaar.

1 like

Staat je goed, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Proficiat, 2 mooie aanwinsten.

1 like

Gefeliciteerd met je dochter en het daarbij horende aandenken :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd met je dochter; alle goeds voor jullie! Mooi horloge om het te vieren :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en natuurlijk met je prachtige Omega :ok_hand:t2:

1 like

Twee maal gefeliciteerd, geniet ervan

1 like

prachtig horloge!!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst en natuurlijk met je dochter😀

1 like

Gefeliciteerd! Leuk dat de Reduced nog steeds zo veel voorbij komt. Ga je hem ook nog op leer proberen? Is ook echt een aanrader. :ok_hand:

6 likes

Gefeliciteerd! x2
Gewoon een heel leuk horloge in mooie maat.
De verhalen over service aan het uurwerk zijn wellicht waar, maar onderhoud aan een pro bij Omega is ook gewoon duur.

1 like

Gefeliciteerd met je dochter! En het mooie aandenken natuurlijk

1 like

Van harte!

1 like