NA: Speedmaster Rising Sun

Soms kan een foto van een horloge je op het pad van een ander horloge zetten. Ik zag deze advertentie:

Oef. Prachtig. Maar goud en een ridicule prijs.

Gelukkig bestaat er een alternatief. Een Speedmaster met (grainy) witgrijze wijzerplaat. Die moest er voor mijn gevoel dus ineens komen, naast mijn ‘standaard’ Moonwatch.

En er lag er een ‘winkeldochter’ uit te hangen bij een vriendelijke dealer in het midden des lands. Dus….

Maar: ik ben juist aan het afbouwen. Daarom deze erin en twee eruit.

Afijn. Het betreft dus de Rising Sun. Alleen in Japan geleverd en een uit de serie in het kader van de Olympische Spelen van 2020. Inderdaad, de spelen die er nooit kwamen….

Een Speedmaster, maar heel anders dan de Speedmaster:

106 likes

Cool. Gefeliciteerd. :ok_hand:t3:

1 like

De mod van Han had jou ook niet misstaan.
Deze Tokyo uitvoering is dan weer iets kleurrijker. Leuke aanwinst, weer helemaal terug op het Speedy pad.

2 likes

Geweldig horloge Tom! Ik hoop dat je geen last hebt van de caseback, die kan best scherp zijn bij het dragen.

Mooie combi met de 3861!

1 like

Gefeliciteerd! Super mooi horloge dat ik zelf ook al tijdje op de radar heb, maar nooit wezen kijken / passen.

Geniet ervan!

1 like

Erg fraai, gefeliciteerd

1 like

Lekker hoor! Veel draagplezier toegewenst! :sunrise:

1 like

Prachtig!

Van harte proficiat!

1 like

Heel gaaf! Van harte met de​ nieuwe aanwinst!

2 likes

Erg mooi! Veel draagplezier gewenst.

1 like

Van harte!! Prachtige speedmaster! :ok_hand:

2 likes

Mooi ding man!!!

1 like

Nu ben je ook een Tokio Speedy recidivist.

:crazy_face::+1:

Gefeliciteerd!

1 like

Heel erg mooi, gefeliciteerd! De textuur op de wijzerplaat is echt erg geslaagd, net als de gepolijste indexen. Zeer elegant!

Ik geloof wel dat ik de band van het origineel beter vind staan. Heb je die er al op geprobeerd?

1 like

Die zit nog in de stickers. Niks mis mee, maar de end links van die versie maken het horloge een stukje groter. Ik wil eigenlijk de nieuwste Speedmaster band er wel op proberen met de gepolijste tussenlinks.

1 like

Oh ja, goed idee. En ik durf wel een gokje te wagen dat hij het ook op een mooie leren band uitstekend zou doen.

Hoe dan ook, veel plezier ermee!

1 like

Middengrijs is the way to go denk ik.

1 like

Zeeer mooi , gefeliciteerd

1 like

Heel tof, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Erg mooi horloge. Veel plezier ermee.

1 like