NA Speedmaster Saphire Sandwich

Hallo Allemaal!!!

Eindelijk weer eens een berichtje van mij met een nieuwe aankoop. Ik heb een aantal maanden een horlogepauze gehad en had even niet zo veel trek meer om horloges te kopen.
Waarom vraag je? Nou ik ben al 40 jaar bezig met horloges, kijken, kopen en verkopen. Vaak had ik een horloge niet langer dan een paar maand. Niets nieuws voor de echte horlogeflipperaars onder ons natuurlijk, maar ik merkte dat ik steeds duurdere horloges aan begon aan te schaffen in de hoop eindelijk eens een blijvertje te scoren.
Ik heb me een aantal jaren in het duurdere segment bewogen, jeweetwel, Rolex en Omega (nee Patek is net een stap te ver) En ineens was ik er flauw van.
Na een paar maanden begon ik weer eens wat rond te kijken en viel mijn oog op een Omega Speedmaster. Het vreemde is, ik had er nog nooit eentje om de pols gehad en nooit aan gedacht eentje aan te schaffen. Ik viel altijd erg op duikmodellen en wilde graag een Sub aanschaffen. Nu wil ik deze laatste nog steeds maar wat in het vat zit…
Ik heb de Speedy nu al een paar weken om de pols en het voelt goed moet ik zeggen. Watr ik erg fijn vind is het contrast van de witte wijzers en de zwarte plaat. Vooral als je net met een leesbrilletje begint en het soms net niet meer scherp hebt is dit een genot om naar te kijken en ook nog eens in 1 keer de tijd goed van af te kunnen lezen.
Hieronder een paar plaatjes. Ik beloof dat ik de volgende keer mijn Nikon ter hand neem, maar voor nu moeten jullie het even doen met de Iphone plaatjes :slight_smile:

43 likes

nice, nu een paar goede bandjes scoren, croc, canvas, rally, dit is een mooie bandenswapper

1 like

Mooie aankoop! Nu hopen dat dit die lang gezochte blijver is😉

1 like

Dat hoop ik met je :wink:

1 like

Klopt, ik ben vaak heel saai met 1 bandje maar ik zal eens experimenteren. :+1:

1 like

Prachtig horloge! Hij staat bij mij al op de lijst voor het volgende jachtseizoen.

1 like

Klassiekertje hoor. Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Proficiat, welkom bij de Speedy club.

1 like

Prachtig.

1 like

Echt een beauty :star_struck:

1 like

Proficiat! Blijft een heerlijk uurwerkje om naar te kijken, geniet er van!

1 like