Ola en een goeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond welkom bij de postcode flipperij! Uw gastheer voor deze avond is tijdrijp met zijn nieuwste aanwinst! Het is allemaal de schuld van @TheAuditor nadat ik zijn Speedmaster om had wist ik het eigenlijk al. Er moest een Speedmaster komen! En snel een beetje, de Tudor stribbelde nog wat tegen maar heb hem niet voor niks weg gedaan alhoewel ik denk dat die nog wel terug komt . Na wat aanbod kwam ik in contact met Auke. Deal snel rond gemaakt en afgesproken halverwege in het pittoreske Amersfoort. @Auke95 the pimp stond al in het van der valk restaurant en bij binnenkomst valt mijn oog op het horloge wat die om zijn pols heeft. Wat een bizarre afwerking en ik als leek zag dat gewoon op afstand.
Heb snel een briefje geschreven in hoofdletters WAT IS DAT IN HEMELSNAAM OM JE POLS! ( ik vroeg het hem uiteraard gewoon normaal maar zo is het verhaal mooier) dat is een Grand Seiko snowflake, vet hè zegt die. Mensen mensen ik kwam voor de Speedmaster maar wat absurd zo een Grand Seiko, echt fenomenaal. Ik mocht hem even om en ik heb nog nooit zo een afwerkingsniveau gezien. Afijn de Speedmaster kwam uit de watchroll, deed hem om en reed weer naar huis. Hahah nee zonder dollen een tijdje over horloges geklets en wat vragen over de Speedy. Past perfect om de pols en werd er oprecht blij van. Ben blij met deze klassieker. Witte wijzers tegen de zwarte plaat werkt heel mooi. De Clasp ben ik niet van onder de indruk dat moet toch beter kunnen?
Draagt ook totaal niet als een 42mm, ik ga nu even een tijdje stoppen met flipperen en rustig van die horloge genieten. Gotta catch em all! Tot de volgende aflevering