NA speedmaster

Na lang zoeken en passen heb ik eindelijk mijn speedmaster!!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wat gemengde gevoelens heb…aan de ene kant ben ik happy en was de jacht erg leuk… aan de andere kant ben ik er nu van overtuigd dat deze aankoop gaat leiden tot een andere aankoop…

Ik heb namelijk niet zomaar een speedmaster maar speedy Moonswatch… (de missie naar Jupiter)…

Ik was de afgelopen maanden al in Rotterdam, Barcelona, valencia en Londen geweest om daar te kijken of ze de moonswatchs hadden… overal zeiden ze dat ze er niet waren. Deze week een paar dagen naar Amsterdam geweest en daar ook maar een poging gedaan… Gelukkig hadden ze daar wel… (de verkoper had goed door wie de liefhebbers waren en wie er voor de handel kwam)

Ik heb gelijk twee andere bandjes besteld… en tot die binnen zijn draag ik hem op een rubberband je dat ik nog had liggen…

Na een paar dagen dragen ben ik er van overtuigd dat er een “echte” speedy mag/moet komen.
Nu alleen nog de keuze maken tussen nieuw/gebruikt of vintage… (En sparen natuurlijk)

Tot die tijd geniet ik met volle teugen van deze!!

33 likes

Van de reiskosten had je al een echte kunnen kopen :slight_smile:

11 likes

Daar zit wat in… :smiley:

Haha, met de juiste prioriteiten heb je hem binnen jaar :wink: Tot die tijd die die gave Jupiter een mooie zoethouder; tof ding!

3 likes

Je kan alles wel een speedmaster noemen :joy:

3 likes

Geniet ervan! Voor alles is een tijd.

1 like

Beetje clickbait ja. Maar ze zijn wel een stuk lastiger te vinden dan de echte. :grin: Vind de Jupiter wel een van de leukste Moonswatches. :+1:

2 likes

Leuke Moonswatch :slight_smile:
Enjoy en op naar de speedy

1 like

Mooi!

1 like

Dat is geen speedmaster🙈

2 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::laughing:

2 likes

Gefeliciteerd met je speedmaster/moonswatch wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Ik weet dat ze die ook hadden liggen in Dubai en Zuid-Afrika, die had je dan ook ff mee kunnen pakken :wink:
Dan had je er van de reiskosten wel 2 kunnen kopen :rofl:.

Dan lees ik dat sommige dit geen Speedmaster noemen, hebben dan toch echt een brilletje nodig :upside_down_face:. Volgens mij staat er op de dial toch echt ook speedmaster en weliswaar ook MoonSwatch. Zou het dan een foutje van Omega zijn??. Nee joh er zijn zat liefhebbers op het forum die ook deze Speedmaster/moonSwatch waarderen. Nu lekker door sparen en je kunt die ANDERE Speedmaster kopen :ok_hand: :+1:

1 like

Proficiat

1 like

Klopt ook helemaal… Het is geen Omega… maar wel een speedmaster…:stuck_out_tongue_winking_eye:… Maar is snap ook goed dat sommige mensen dit geen speedmaster vinden…

Voor mij is het een leuk horloge die verder het speedmaster moeras is trekt… (Wat erg leuk is maar man wat is er veel te zien en te lezen)…
Dus mocht er iemand een site of YouTube filmpje weten waar alles duidelijk in uitgelegd wordt… (ben echt nog een leek qua speedmaster) hoor ik het graag… (ik heb natuurlijk al best veel opgezocht, AVW heeft een leuk filmpje, fratello staat vol met info)

1 like

Lol, ja joh zo heb je ook een Sub mariner van Rolex, maar ook een Sub Mariner van Vostok. Beiden dus een Sub Mariner, even het verschilletje qua prijs en kwaliteit bijten beschouwing houden :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Zijn echt moeilijk te verkrijgen, goed dat je er een hebt weten te bemachtigen. Geniet ervan :+1:t2: En succes met sparen voor de Speedmaster

1 like

Toch prijkt het wel op de wijzerplaat en het bandje, tot ongenoegen van sommigen. :stuck_out_tongue:

Veel plezier met je NA!

2 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Een tweetraps NA in wording. Gefeliciteerd met deze versie & veel plezier met de zoektocht naar die andere Speedmaster!

1 like