Van harte Patrick! Jammer dat je die donderdag nog niet binnen had. Had hem graag gezien op onze mini-GTG!
Moest het nu doen met je reduced, maar dat was zeker geen straf
Van harte Patrick! Jammer dat je die donderdag nog niet binnen had. Had hem graag gezien op onze mini-GTG!
Moest het nu doen met je reduced, maar dat was zeker geen straf
Mooi verhaal en foto’s, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je Speedy ST2.5 .
Van harte gefeliciteerd
Mooi ook om ze eens naast mekaar te zien.
Gefeliciteerd met je professional, wens je veel draagplezier met beide speedy’s
.
Morgen 1 van de 2 omdoen en dan vragen welke je om hebt
Antwoord “een speedmaster”, spreek uit ervaring. Gaat het ene oor in en het andere oor weer uit
Schitterend verpakt in je verhaal. Leuk.
Waanzinig mooie NA hoor, heel ceel plezier ervan
Ja wat dat betreft net een dagje te vroeg. Maar we doen het ongetwijfeld nog wel een keer over!
Het was ook erg tof jouw Zenith te zien. Die kriebelt ook nog wel.
Gefeliciteerd. Ik heb net deze week mijn reduced binnen gekregen. En inderdaad, wat een super fijn horloge is dat. Formaat is super, niet te zwaar, goed afleesbaar! En de prof, blijft de ouder, dus ja, altijd een schitterend mooi klokje. Geniet er van!
Dank voor de onderbouwing. Leuk om te lezen. Gefeliciteerd met deze prachtige NA. Fantastisch duo zo
Heel tof! Gefeliciteerd! Grote blij voor je
Afleesbaarheid van de Speedy is echt wel een dingetje wat mij betreft, ondanks de “drukke” dial. Bij sommige horloges heb ik 1-2 seconden processing time nodig, om te zien hoe laat het nou eigenlijk is.
Bij de Speedy is het gewoon BAM, zo laat is het. Geen gedoe met fancy wijzertjes, 2 duidelijke stokjes!
Proficiat, geniet ervan.
Ik denk ook dat het komt dat alle gedrukte delen heel scherp zijn uitgevoerd. Ook het grote contrast helpt hier erg aan mee.
Volgens mij is dit horloge toch wel die iedereen zou willen.
Ik ben het daar met je eens. Maar door de zwarte achtergrond met de witte wijzers, vind ik de afleesbaarheid echt heel goed. Mijn Breitling Superocean met chronograaf en day/date, is lastiger te lezen en een paar millimeter groter.
Maar ik ben het met je eens dat het wel veel is voor 39 mm. Gelukkig vallen de witte wijzers goed op.
Thanks!
Jazeker, de nieuwe sluiting. Ook al vind ik het wel jammer dat hij maar 2 standen heeft. Ik mis toch wel een beetje meer verstelmogelijkheden.
Gefeliciteerd! Een classic erbij, prachtig horloge. Leuk verhaal erbij geschreven ook, met plezier gelezen.
Hoppa! Lekker setje zo hoor
Een prachtige aanwinst tof om beide te hebben.