NA: speedy dankzij een “zeurende vrouw”

Aan het begin van de middag lekker aan het bankhangen met de telefoon aan de andere kant van de kamer.
Minding my own business totdat de dame des huizes begon te zeuren of dat mijn telefoon was waar de hele tijd berichtjes op binnen kwamen.

Met frisse tegenzin toch maar opgestaan om te kijken wat er binnen kwam en tot mijn verrassing een stapel app-jes van een mede forumlid: jij bent toch nog op zoek naar een speedy? Er staat er nu een voor een hele nette prijs in het blauw!

Meteen ingelogd en contact gezocht met de verkoper @Zenn . En heel snel tot een deal kunnen komen. Naar later blijkt net op tijd omdat na een kwartier in het blauw de PM’s binnen bleven stromen met geïnteresseerden.

Vanmiddag meteen af kunnen spreken en naar België gereden om het horloge in ontvangst te nemen.
Tot op het laatste moment nog een beetje bang dat er wellicht toch nog iets tussen zou kunnen komen (2x eerder gedacht een deal te hebben met andere verkopers die op het laatste moment toch aan anderen verkocht werden).

Gelukkig bleek het echt niet nodig en bleek het horloge in nog mooiere en completere staat dan verwacht. Na een soepele deal op een parkeerplaats (horloge kopen voelt toch een beetje crimineel in deze Corona tijd) snel naar huis gereden en de band op maar gemaakt.
@MonsterT ik zal goed op je ex passen!

Nu heb ik een schitterend duo van Omega in huis met de seamaster 300 en een speedmaster.

Volgende stap is beslissen welke dial mod ik voor de speedy wil!

117 likes

Ja, perfecte prijs. :ok_hand::+1:

Gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met de Speedmaster!

1 like

Van harte proficiat en leuk om te lezen waar die goed terecht is gekomen.

Hij was idd heel snel gereserveerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA :smiley:
Leuk te horen dat Ted zijn Speedy binnen het HF blijft :+1:t2:

2 likes

Top!! Van harte met deze klassieker

1 like

GEFELECITEERD met een pracht van een aanwinst

1 like

Leuk verhaal en komt zo te zien goed terecht, gefeliciteerd met de NA! Binnenkort klein cadeautje voor de vrouw kopen lijkt me :wink:

2 likes

Das geen gek idee👍

1 like

Prachtig horloge… Mooi duo zo met je seamaster.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Wauw, mooi horloge! :+1:

1 like

Prachtig horloge! Congrats!!!

Maarre…dail mod…?

2 likes

Van harte! Leuk dat ie niet door de handel is weggekaapt

3 likes

Mooi ding veel plezier ermee!

1 like

Heb hem al eerder gehad maar dit keer blijft hij!
De enige vraag is of hij blijft als Mitsukoshi Mod of als silver speedy (met dial van de wit gouden Apollo 11) mod.

2 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Mooie aanwinst.

1 like

Speedy, altijd nice! Veel geluk ermee :+1:

1 like

Lekker hoor! Ik dacht al die is binnen 5 minuten weg. Komt goed terecht zo te zien!:+1:t2:

Geniet van je speedy😀

1 like