Nadat ik de “oude” cellectie volledig van de hand heb gedaan (steelfish, big block en Yacht Master) nu weer aan het hamsteren.
Inmiddels een maandje geleden heb ik een Breitling Navitimer Cosmonaute aangeschaft die vandaag versterking heeft gekregen van de speedmaster.
Op dit moment bestaat de collectie dus uit een tweetal handwinders met een ruimte connectie.
Na vandaag nog flink getwijfeld te hebben over of ik toch niet voor een speedmaster uit m’n geboortejaar moest gaan uiteindelijk toch (zoals vooraf gepland) de knoop doorgehakt om voor een nieuwe te gaan.
toevallig moest @Redwatches in mijn woonplaats zijn en konden we gemakkelijk een ontmoeting afspreken. Van Ridvan mijn speedmaster overhandigd gekregen en ik kan niet anders zeggen dan dat ik onder de indruk ben…
WAT EEN ENORME DOOS😲
En wat een enorm mooi horloge!
Vanavond lekker stickers zitten pielen en morgen de band even op maat laten maken.
Voor nu genieten en dan op naar een derde horloge om de 3-piece compleet te maken.
De volgende komt uit de Rolex stal. Waarschijnlijk een gmt master II.
Dan heb ik een afvaardiging van de drie in NLD grootste Zwitserse horlogemerken die allen een ruimte/vliegtuig connectie hebben (gmt is als privébezit meegeweest met een van de astronauten).
Na het afgelopen weekend is er alleen meer twijfel omdat ik een TT Daytona om gehad heb… en daar ben ik toch wel heel erg van onder de indruk.
En om het nog verwarrender te maken vanavond ook de 42mm explorer polar om gehad
Er moet dus nog een laatste knoop doorgehakt worden!
Proficiat met deze solide aanwinst!
Trio van verschillende merken is top, idd een nog iets “gekledere” erbij zou mooi zijn, maar de oyster is natuurlijk altijd prima!