NA speedy st69

De kogel is door de kerk, de speedy aan de pols.

54 likes

Top!
Van harte gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi man. Gefeliciteerd!

1 like

Classic :ok_hand:

1 like

Top ding!

1 like

Heel mooie Speedy. Geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Is het trouwens een ST69 of ST71? Dacht nl. dat de ST69 een DOT 90 was

1 like

Van harte!!

Grappig trouwens dat er een Omega dealer op de Beijerlandselaan zat. Vroeger was het een sjieke winkelstraat. Maar toen ze oa besloten het trottoir te overdekken zoals bij de Lijnbaan, verloederde de buurt doe het wegvallen van sociale controle (bewoners konden niet meer zien wat men op straat uitspookte).

Tegenwoordig kun je er allerhande stoffen, gefrituurde kip of misschien een gestolen omega bij een pandjeshuis kopen :joy:

3 likes

Mooie Speedo!:+1:

1 like

Een 69, een DON hangt van serial af en er is ook een kleine serie met de 220-225 fout

Mooi hoor, er gaat niets boven een vintage Speedmaster :ok_hand:t2:

1 like

Proficiat man! Prachtig horloge. De 145.022-69 DNN heeft de leukste prijs/kwaliteit verhouding van alle vintage speedy’s. Minder gewild dan de 321 varianten maar nog steeds een pré-moon met step dial, en geen belachelijke 2k extra voor de DON bezel. Ook de laatste met die zalige flatlink 1039/516 band. Daarom nog te vinden voor dezelfde prijs als een 5digit sub, terwijl de DON of 67 varianten al snel een trap hoger springen in prijs. En eigenlijk zijn de 71ers en volgend ook gewoon te duur ivm de laatste pré-moon.

Ik vind dit dé referentie voor de prijsbewuste vintage Speedy liefhebber.

7 likes

Idd 2K voor een puntje dat wat hoger staat ?
Laat me dan maar meer betalen voor de flatlink.
Was niet direct een koopje, maar zoveel zie je er niet voorbij komen.

Koopjes in vintage Speedy wereld zijn sowieso verleden tijd. Maar een 5 tot 7k voor een correcte 69er is een correcte prijs voor een horloge van dit caliber (pun intended).

De grote Goldberger himself vind de vintage Speedy markt overigens de leukste voor beginnende verzamelaars. Hij zegt beginnend, omdat ie zelf natuurlijk tot over zijn oren in de Cartier/AP/PP wereld zit ^^

Wel cool dat zijn huidige grail waar ie op jaagt de eerste Grand Seiko in platinum is (ref. 3180 dacht ik). Maw de man heeft geen tunnel-visie.

2 likes

Was ook net gesrviced, dus daar ook geen zorgen over

8 likes

Gecontroleerd in moonwatch only dat de serial in juiste range ligt veronderstel ik? Deze 69ers werden doorgaans in 71 verkocht dus je flatlink zou ook datumcode 71 moeten tonen.

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan!

1 like

En een man die me goed geholpen heeft met de aankoop van de 30ch Longines :+1:

1 like