NA: Speedy

A classic. Altijd goed. Geweldige aanwinst.

1 like

Proficiat! Huidig model is top!
Meer plaatjes zijn natuurlijk welkom, en bij deze natuurlijk ook van de achterzijde :wink:

1 like

Lijp ding, goede keuze!

1 like

Gefeliciteerd met je Speedy, ja ze zijn duur (wat is duur?), maar je hebt echt wel een mooi top horloge te pakken. Hoop dat je er een hoop plezier aan mag beleven :ok_hand: :+1:

1 like

Van harte met deze mooie NA!

Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Nice! Veel draagplezier!

1 like

Mooie aanschaf!!
Gefeliciteerd hoor.

1 like

Prachtig prachtig prachtig

1 like

Belofde maakt schuld :grin: en excuus voor de matige foto’s, beter maakt mn telefoon niet…

3 likes

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Die verdomde horlogebeestjes ook altijd hé! Leuk verhaal om te lezen & mooie aankoop!

Mijn beestje is ernstig aan het kriebelen wanneer ik de nieuwe Aqua Terra 38mm in Terracotta (2022 model) zie op foto/video, ik ben benieuwd of ik het beestje kan bedwingen deze keer…

1 like

Fantastisch horloge. Geniet ervan.

1 like

Pas er maar voor op, in de lente zijn ze het actiefst, opgejaagd door het paarmonster

1 like

Gefeliciteerd! De nieuwe 3861 Moonwatch met saffierglas is echt een geweldige allrounder en klassieker. Het uurwerk is ook een feest om naar te kijken.

1 like

Wat een topper! Gefeliciteerd

1 like

Die caseback is echt genieten met zo’n prachtig afgewerkt uurwerk! Soms twijfel ik of ik toch niet voor de sapphire had moeten gaan… :thinking:

Groetjes van zijn plexi broertje

3 likes