NA: Spirit Chrono

Eindelijk ook een chrono gekocht, en wat een dik ding is het(letterlijk en figuurlijk), de Longines Spirit Chronograph uit de pilot serie van Longines.

Gisteren wezen passen en hoewel groot en dik vind ik dit wel passen bij een “pilot chronograaf”.
Heb de zwarte op leer en de blauwe op staal bekeken. Hoewel zwart ook erg mooi is, is bij mij de keuze vaak snel gemaakt als blauw een optie is!

Een leren band gaat er wel bij komen, maar voor nu op staal.

Tijd voor plaatjes:

63 likes

De spirit collectie blijft een erg geslaagde release van Longines. Mooie NA, en een pilot/chrono mag wel wat volume hebben inderdaad. Geniet van deze mooi NA!

1 like

Goede keus die blauwe. Staal is altijd goed en een leren band is zo gekocht.

1 like

Mooi ding wederom. Vind sowieso de moderne interpretaties van Longines erg geslaagd.

1 like

Wauw wat een mooi horloge! Ik zou persoonlijk het leren bandje er zeker bij bestellen, ziet er heel mooi uit en leuk voor de afwisseling :slight_smile:
Voor nu gefeliciteerd en veel plezier van het horloge :innocent:

1 like

Heel mooi , gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Ontzettend mooi! Van harte met deze nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van! :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Potverdorie. Wat een horloge! De eerste van het forum? :slight_smile:

1 like

Heel gaaf!! veel draagplezier gewenst!

1 like

Op staal kopen lijkt me altijd beter en dan de originele leren band bij bestellen. Helaas is de leren band nog niet apart leverbaar, maar gaat er zeker komen!

1 like

Of iemand houdt al deze pracht voor zichzelf :see_no_evil:

1 like

Heel mooi. Veel plezier ermee!!

1 like

Ik zou hem ook altijd op staal bestellen, leer is leuk ‘voor derbij’

1 like

werkelijk een prachtig exemplaar :star_struck: :ok_hand:

1 like

Gaaf! Veel plezier ermee!

1 like

Naaiz, zeker op leer erg chique.