NA: spontane Seiko Presage

Soms heb ik zo’n periode dat ik sterk de behoefte heb om geld uit te geven, deze week resulteerde dat (voor de gitaar liefhebbers) in een Taylor GSMini Koa en… jawel deze prachtige donkerblauwe Seiko Presage (ok, je moet van het open heart houden), maar ergens klopt het hier… de foto’s doen hem geen eer aan en vind het echt bizar hoe ze zulke kwaliteit kunnen leveren voor dit geld.

Enfin… hier wat foto’s!

22 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:.

Ik zou de 12 en 6 zijde van de band omwisselen, zit nu op Japanse wijze :+1:

Thnx! Werkelijk waar geen idee wat je bedoelt…:stuck_out_tongue_winking_eye:. Ach zoals ze zeggen: ‘hij was van de verkeerde kant’…

1 like

:joy::ok_hand::+1:

:point_down::point_down: Bij omwisselen zal de punt van je band naar de andere kant wijzen :+1:

FEC91245-AF72-4FCB-BFC6-A2EE703A66AE

Zo dus :point_down:

1 like

Heel mooi. Persoonlijk vind ik hem alleen iets te groot en daarom nog nooit zelf tot een koop gekomen :wink:

Nice.

Nice met het open binnenwerk. :v:t3:

Oeh, een Taylor! Ik heb ooit voor niet teveel geld een BigBaby kunnen scoren, laten afstellen met een mooie lage actie. Speelt nu fijner dan veel gitaren die twee keer zo duur zijn. Topspul, Taylor!

Seiko presage is sowieso een zeer mooie collectie voor het geld, alleen jammer dat ik mezelf er niet mee vertrouw met mijn huidige levensstijl​:sweat_smile::sweat_smile:

Geweldige aankoop.
Gelukkig heb je je niet kunnen beheersen.
Gefeliciteerd met deze bijzondere Presage !

Mooi horloge!:ok_hand: Van harte gefeliciteerd!:slightly_smiling_face:

Foto van de gitaar?:smiley: