Voor de Petrol kan ik je een seintje geven als die er is zonder enige verplichting. Kan alleen even een aantal maanden duren. Ehm ja ok. Hier heb je mijn gegevens.
Paar weken daarna hier maar een longshot zoekertje geplaatst.
Diezelfde dag toch maar even op de website van een juwelier van onze oosterburen waar je de voorraad kunt checken weer eens gekeken. Jaaaa er was een op voorraad maar dat is wel een dag trip. Ik gebeld. Jawohl. Wir konnen das Uhr einige tagen fur Sie reservieren.
Dus zo gezegd zo gedaan en naar Hannover gereisd. Aparte is dat dit een andere vestiging is van dezelfde juwelier dan waar ik mijn gegevens had achter gelaten. Maar niet gebeld dus. Tsja.
Zeer bijzondere wijzerplaat al naar hoe het licht valt
Ik vind hem heel tof.
Als ik eerlijk ben, en ik hoop dat ik dat mag zijn, vind ik de aansluiting van de band wel een klein beetje tegenvallen. Die lijkt wat minder strak dan ik van Nomos gewend ben, maar misschien zijn het de foto’s en valt dat in het echt reuze mee.
Gefeliciteerd, ik vind het een heel mooi evenwichtig horloge. Voor mij persoonlijk vind ik een detail niet mooi… die kleuren, allebei te licht voor mij. Maar goed ik heb alleen horloges met donkere platen, das ook wel saai.