NA, spullen voor de Club

Ik hoor je en begrijp je.
Zelf ben ik een beetje nieuw in de horologie, maar persoonlijk zou ik het wel een uitdaging vinden om een stalen band te vinden die aansluit op de kast. Dat komt ook misschien omdat ikzelf meer met stalen banden heb dan lederen (die laten namelijk vaak een ruimte staan tussen de kast en d3 band). Er zijn bijv. Seiko banden die maar een paar tientjes kosten met een uiteinde dat aansluit op de kast van enkele modellen, en ik bedacht me dat er vast wel genoeg daarvan te vinden zijn voor elke kast. Nogmaals, ik ben nieuw en misschien heb ik t helemaal bij t verkeerde eind. Een voorbeeld van wat ik bedoel op de foto uit een artikel:


Dit neemt niet weg dat het een schitterende horloge is met of zonder lederen band.

Mvg

1 like

Deze kast heeft lange dunne pootjes en is slechts 8mm dik, dus aansluitende endlinks wordt lastig. Er is wel een Nomos Club (sport) met stalen band, mwt aansluitende links, maar die is meteen een stuk duurder.

Groeten
Rutget

1 like

Ja zie je wel… Ik weet er nog veels te weinig van🙈. Ik weet alleen een beetje van de seikos af😂

Mvg

1 like

Strak design! Mooi ding heur! :clap:t2:

1 like

Een prachtige aanwinst, veel draagplezier gewenst.

1 like

Leuk! Van harte gefeliciteerd. Mooi en sympathiek merk vind ik👍🏻

1 like

Leuk man, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je club!! Kan uit eigen ervaring vertellen, dat die leren band uitstekend zit👍

1 like

Mooi horloge. Bijzonder dat je deze deelt … dat zou niets voor mij zijn. Daar ken ik mijn vrouw en dochter te goed voor en ben ik zelf veel te zuinig voor. Als ik hem zelf zou beschadigen voelt dat anders dan dat zij dat zouden doen :sweat_smile:. Moet thuis al vaak genoeg wat repareren … :see_no_evil:

1 like

Ik geniet er ook van als zij met een mooi horloge om de pols lopen. Mijn zoon van 17 heeft momenteel mijn TH Aquaracer om. Hij weet dat ie zuinig moet zijn. Soms moet je een gokje wagen in het leven… :upside_down_face:

Groeten
Rutger

Hele mooie set voor het hele gezin! Gefeliciteerd en draag jullie Club met trots.

1 like

Mooi uurwerk, gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Ik heb toch liever een Sinn😉

Goed om te horen dat je er zo blij mee bent, ik vindt die nylon band erg tof, lijkt het net een ander horloge!

1 like

:smiley: blijft ook een geweldig horloge maar je moet af en toe wat wisselen.

Groeten
Rutger

1 like