NA, spullen voor de Club

Sinds vorige week in het bezit van een Nomos Club Campus 38. Meteen omgeslingerd en niet meer afgedaan. Erg blij mee.

Om wat meer mogelijkheden te hebben met dragen, en delen met de familie, wilde ik wat andere sluitingen en bandjes. Afgelopen donderdag lekker een tourrit met de cabrio gemaakt en geëindigd in Zwolle. Daar bij de plaatselijke Nomos dealer gevraagd naar banden maar ( zoals ik al verwachtte) niets op voorraad. Toen maar 's-avonds online besteld. Volgende ochtend een mail dat wat ik besteld had niet bij elkaar paste qua maat. Direct geantwoord dat ik dat wist maar ook nog een andere band had. Vervolgens werd alles opgestuurd en vandaag al in huis, en hoe!!!

Lijkt wel sinterklaas, zelfs een hanggeschreven groet.

Twee nylon banden, een goedkope voor mezelf en een (kortere) duurdere voor vrouw en zoon. Voor deze beide 1 luxe gespsluiting en voor mijn leren band een vouwsluiting. Helemaal blij mee. Nylon band voor mezelf is voor de zomer in het zwembad e.d.

Zat ook nog een catalogus bij, echt top service!

Groeten
Rutger

59 likes

Gaaf ding. Geniet ervan!

1 like

Gaaf! Veel plezier met het horloge en de banden!

1 like

Ziet er goed uit :+1:t2:

1 like

Ziet er goed uit, geniet ervan!

1 like

Mooi , proficiat

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Een horloge om trots op te zijn.
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge!

Gefeliciteerd met je aankoop. Proficiat klinkt wel mooier. Ik zal vaker proficiat gebruiken (van enkele leden hier afgekeken🫣).
Anyway, erg mooi en heb zo t gevoel dat het ook met een metalen band zn stijl zal behouden en misschien zelfs overtreffen.
Veel plezier ermee gewenst.

1 like

Prachtig horloge. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd met je NA en extra’s! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd. Mooie Nomos.

1 like

Mooi dat ze echt hun best doen. Mijn ervaringen waren een stukje minder maar dat is 24 jaar geleden… :peace_symbol:

1 like

De mail die ik kreeg was wel in het Duits en antwoordde ik ook in het ‘Duits’. Wellicht is dat de reden dat ze naar Engels over zijn gestapt… :crazy_face:

Groeten
Rutger

2 likes

Staal ga ik op deze niet dragen want slecht met rechte endlinks en dat vind ik niet mooi. Bovendien heb ik al genoeg aan staal.

Groeten
Rutger

1 like

Da’s in Frankrijk ook zo jammer tegenwoordig. Doe ik mijn uiterste best, en ik had een 8 op mijn eindlijst in 1988, krijg je meteen antwoord in het Engels. En terug naar Frans krijg je ze niet meer. :sweat_smile:

1 like

Mooie aanwinst! Ik ben benieuwd hoe het er met de vouwsluiting uit gaat zien. Het zal een plaatje worden.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Proficiat!

1 like

Zo dus… :grinning:

Groeten
Rutger

4 likes