NA: Squale 1521 'Awco'

In de zomer gaat het ook altijd een beetje kriebelen rondom een leuke beater/duiker. En omdat ik geen duiker meer heb, en nog wat smoesjes, heb ik deze Squale overgenomen. Toen hij uitkwam dacht ik er al over, maar niet (tijdig) de trekker overgehaald. Nu dus toch in bezit.

Kopje koffie in Amsterdam met alweer een erg aardige forumgenoot ( @AndyT). Snelle deal. Wel even de rubberen band gemonteerd; nato is niet aan mij besteed.

De Awco versie is een gelimiteerde versie (40 stuks) in militaire uitvoering. Heel clean vegeleken met de ‘standaard’ 1521 die ik eerder had.

We kunnen de zomer weer in…:wink:

30 likes

Haha ik had het kunnen weten. Goed bezig Tom, mooi ding!

2 likes

Mooi horloge! Had je Squale heimwee? :sunglasses:

1 like

mooi ding hoor

1 like

Leuk ding. Ik begrijp alleen niet waarom die militairen geen nummers op de bezel willen. Moeten die nooit hun adem inhouden? De militaire Sinns bijvoorbeeld hebben wel nrs.

1 like

Haha…kennelijk toch een beetje. Ik vind het toch een leuk merk, met een leuk verhaal. Alleen jammer dat ze ook van de ‘hommages’ maken.

1 like

Geen idee. Schijnt naar de ‘bund’ horloges te zijn gemodelleerd. Mijn duikactiviteiten beperken zich tot duiken als de baas binnen komt.

2 likes

De mijne als mijn levenspartner binnen komt.
Ik zie mezelf overigens ook wel met zo’n ding om de pols bushcraften.

Mooi schoon klokje​:+1::+1::+1:

1 like

Heel mooi!

1 like

Geniet ervan​:smile::+1:t4:

1 like

Fraai en lekker rustig model, gefeliciteerd.

1 like

Heel gaaf!

1 like

Mijn beste,

Man man man, wat een magnifieke klok!!
Ik wens je er dan ook vele aangename momenten mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gaaf, proficiat!
Haha past deze echter wel binnen je laatst beschreven horloge strategie?

3 likes

:hear_no_evil:
Uhm…de…dus…uhm…

Tsja.

3 likes

Het rationeel benaderen van de hobby werkt niet. Blijkt keer op keer haha. Ook bij mij.

1 like

Vorige zomer de Tag duiker, nu deze. Ik ben benieuwd wat volgend jaar de impuls zomer aankoop wordt :wink:

Die was weer snel weg (was overigens een prima ding). Hopelijk blijft deze langer. Anders kan ik hem vast weer aan jou kwijt voor een afbraakprijs…:grin:

1 like

Wel als afleidingsmanoeuvre voor nieuwe aankopen natuurlijk…

1 like