“NA”: Squale 1521 BB

Na het horen van de podcast over Squale van Mannen van de Tijd ( tipje! https://open.spotify.com/episode/0I2XWwNBMs3oPh4WI8HrhH?si=xoXf3WylSny8jJxa58AFSg ) was mijn interesse naar dit merk meer dan gewekt. Een prachtige historie, met prachtige horloges.

Ik kwam er al snel achter dat er een aparte Squale kroeg was op HF, waar ik een beetje mee ging lezen. De gedachte was om me rustig te oriënteren in het merk en de modellen, maar al snel werd ik zwaar geïnfluenced door @TagEd en zijn prachtige 1521 Blue Blasted. Dat kon hem nog wel eens gaan worden voor mij “in de toekomst” dacht ik bij mijzelf. Een prachtige kleur blauw, mooie kast, goede vintage look (zeker tov de polished versie). Helemaal mijn ding.

Voorzichtig plaatste ik af en toe een hartje, en reageerde ik af en toe op de vakantiefoto’s van @TagEd en zijn prachtige 1521. Ik bekende zelfs dat ik deze ook wel eens aan zou gaan schaffen.

Mijn interesse was niet onopgemerkt gebleven, en al snel kreeg ik een berichtje van @Gup dat hij er eentje in het blauw had staan. Uiteraard had ik die al gezien, maar mijn idee van “in de toekomst aanschaffen” was nog niet 1-2 weken. Na een goed gesprek via HF kwam ik er achter dat @Gup redelijk in de buurt woonde, en nodigde mij uit het horloge te komen bezichtigen (nogmaals dank voor de gastvrijheid). En dus stapte ik zaterdag ochtend (inmiddels al een paar weken terug, vandaar de aanhalingstekens) in de auto om “even te komen kijken”.

Jullie raden het al, ik was verkocht. Wat een betoverende kleur blauw, met elk licht weer anders. Ik was nog even bang dat de kast wat groot uit zou vallen maar het design maakt hem kleiner dan hij is. Prachtig.
Nog geen half uurtje later zat ik alweer in de auto terug naar huis, turend naar mijn nieuwe aanwinst.

Ik blijf er naar kijken, elke lichtinval weer, en ik blijf mij verbazen over de mooie blauwe kleur. In het echt nog veel mooier dan op de foto.

Betoverend.

IMG_4064
IMG_4063
IMG_4097
afbeelding

IMG_5215
IMG_5216
IMG_5217

80 likes

gefeliciteerd, prachtig :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Nice

1 like

Gefeliciteerd. Inderdaad een heel mooie kleur blauw. Veel draagplezier.

1 like

Prachtige aanwinst, geniet ervan!

1 like

Hij is zeker mooi…:+1:

1 like

Prachtige aanwinst, @Lang!

Ik heb jou natuurlijk al regelmatig voorbij zien komen in de kroeg en dat zal nu niet minder worden!

Geniet volle bak van kerel!

1 like

Heerlijk horloge! Gefeliciteerd ermee. :+1:

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd met deze knaller.

1 like

Moi?! :innocent: :sweat_smile: Begrijp ik helemaal niks van! Maareh, graag gedaan! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Uitstekende keuze, sowieso! Dus, gefeliciteerd en geniet ervan!
YARN | Celebrate good times, come on! | Kool & The Gang - Celebration |  Video clips by quotes | dcb33c6f | 紗

3 likes

Gefeliciteerd met deze blue-blasted :boom:

2 likes

Gefeliciteerd met je blauwe NA!:hugs::pray:

1 like

Heerlijke blauwe klatser!!
Draag hem met liefde!!

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Van harte gefeliciteerd met dit schitterende horloge en proost :beers: in de kroeg…

1 like

Veel plezier van dit horloge.

1 like

Dank allen! Ik ben er erg blij mee.

Het is bijna bizar te noemen.

:beers:

Zou je denken? :wink:

Een knaller is het zeker. :boom::boom::boom:

:beers:

4 likes

Wat een prachtding! Ik hoop dat dit de drug is die je voorlopig tevreden kan stellen. Volgens mij komt er in die Squale kroeg veel meer moois voorbij :wink:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Ik wens je er een sprankelende tijd mee.:watch:

Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like