NA - Squale 1521 blue blasted + ideale nato band

Hallo allemaal!

Vandaag een bijzondere NA, namelijk een Squale 1521 met een mooi zomers kleurtje. Er zijn al genoeg topics gemaakt over de 1521 dus zal niet teveel herhalen.

Algemene specs:

Merk: Squale;
Model: 1521-026 Ocean Blasted (50 Atmos);
Diameter: 42mm;
Uurwerk: ETA 2824-2 automatisch uurwerk.

De 1521 draagt erg comfortabel. De lugs zijn gebogen. De kroon zit op 4 uur en prikt daardoor niet in mijn pols. Daarnaast is de kroon ook vrij dun. Dat is een kleine minpunt aangezien de kroon vrij lastig te bedienen is. Vooral als je wat dikkere vingers hebt.

De kleuren zijn vrolijk en lekker zomers. Het is daarnaast een allrounder als het gaat om bandjes. Werkelijk alles staat erop! Ideale band heb ik vandaag ontvangen van @ruudvv (www.strps.nl). Was opzoek naar een nato band. Vind nato af en toe veel te dik en stug. Vandaag een Nato ontvangen gemaakt van rubber/siliconen. Hij is dun, stevig maar toch elastisch. Dat zorgt ervoor dat het bandje strak langs de polsen gedragen kan worden en geen lelijke gapende gat veroorzaakt wat ik normaal altijd heb bij nato’s. Daarnaast staat de matte look erg goed bij de geborstelde kast van mijn Squale. :grin::blue_heart:

Hierbij een aantal zelfgemaakte foto’s:

Bedankt voor het lezen! Fijne avond medefreaks. :watch::fist_right::fist_left:

46 likes

Prachtig horloge, veel plezier ermee.
Groet!

sQUALE

(inmiddels weer op de bruine leren band, oranje met blauw is toch wel te zomers voor nu :slight_smile:)

2 likes

Gaaf! Veel plezier ermee…

1 like

Ik vind m super mooi en denk m zelf ook aan te schaffen voor de zomer.

2 likes

Blijft een zomer topper.

Probeer ook eens eenzelfde bandje maar dan oranje voor die ultieme zomer look. Vond ik zelf echt een top combi

9 likes

Lekker kleurtje maar als ik eerlijk moet zijn vind ik de kleur op de tweede foto echt het mooist.Zo zou ik hem best wel willen hebben.Proficiat met dit mooi horloge en heel veel kijk plezier.

Heel gaaf!!

1 like

Mooi :+1:

1 like

Heb dezelfde, lekkere lenteklatser

1 like

Blijft een fantastisch horloge

1 like

Lekker hoor Adilleke. :ok_hand:

1 like

Netjes. :+1:

1 like

Mooi in die kleur :+1:

1 like

Mooi klokkie👌🏻

4 likes

Gaaf bandje ook! Geen stofmagneet dat silicone?

1 like

Mijn beste,

Ziet er fantastisch uit!!
Ik wens je er veel draagplezier mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Nee absoluut niet. Draagt erg prettig en er blijft geen haar of stof hangen.

1 like

Nice one, heb ‘m ook gehad en wordt nog wel eens gemist! :+1:t2:

2 likes

Kijk. Nice :ok_hand:

1 like

Oeeeeh. Ziet er idd ook erg zomers uit. Thanks voor de tip. :ok_hand:

1 like