Vandaag een bijzondere NA, namelijk een Squale 1521 met een mooi zomers kleurtje. Er zijn al genoeg topics gemaakt over de 1521 dus zal niet teveel herhalen.
De 1521 draagt erg comfortabel. De lugs zijn gebogen. De kroon zit op 4 uur en prikt daardoor niet in mijn pols. Daarnaast is de kroon ook vrij dun. Dat is een kleine minpunt aangezien de kroon vrij lastig te bedienen is. Vooral als je wat dikkere vingers hebt.
De kleuren zijn vrolijk en lekker zomers. Het is daarnaast een allrounder als het gaat om bandjes. Werkelijk alles staat erop! Ideale band heb ik vandaag ontvangen van @ruudvv (www.strps.nl). Was opzoek naar een nato band. Vind nato af en toe veel te dik en stug. Vandaag een Nato ontvangen gemaakt van rubber/siliconen. Hij is dun, stevig maar toch elastisch. Dat zorgt ervoor dat het bandje strak langs de polsen gedragen kan worden en geen lelijke gapende gat veroorzaakt wat ik normaal altijd heb bij nato’s. Daarnaast staat de matte look erg goed bij de geborstelde kast van mijn Squale.
Lekker kleurtje maar als ik eerlijk moet zijn vind ik de kleur op de tweede foto echt het mooist.Zo zou ik hem best wel willen hebben.Proficiat met dit mooi horloge en heel veel kijk plezier.