Hij wordt steeds mooier!
Zo, die gaat er steeds beter uit zien. Lekker laten gaan
Diepzinnig, maar absoluut niet op mensen van toepassing. Ik haat het om te zeggen, want ik tel m’n verjaardagen ook niet meer, maar jonge mensen zijn oneindig mooier.
Wabi sabi op een horloge? Uitsteked. Op m’n eigen bakkes hoef ik het echter niet te zien. SAD!
Ofschoon ik me inderdaad niet over de datumpositie heen zou kunnen zetten (en je eerste foto best wel kut belicht was) vind ik 'm geweldig. Toffe bezel, coole wijzerplaat. Ik zou bijna zeggen leen 'm eens uit aan iemand die daar een fatsoenlijk kiekje van kan maken.
Tijd geleden dat ik @malus65 hier heb gezien, nu ik er aan denk, aan fijne kiekjes.
Enfin, veel plezier er mee.
Misschien moet ik dat inderdaad maar eens doen. Ik heb, zoals je terecht opmerkt, zelf weinig kaas gegeten van fotografie …
Misschien een ideetje voor wanneer we weer eens mogen afspreken bij een kop koffie!
Hahahahaa… Je weet wat voor shots je krijgt als je mij achter de knoppen zet. Horloge op de zijkant, natuurlijk licht, 30mm macrootje in de aanslag.
Maar natuurlijk! Ik kan zelfs m’n eigen Squale meenemen. Dus hup, open met die café’s.
EDIT: Ik zie trouwens dat je laatste post van 14 uur geleden veel, veel betere foto’s bevat… Laat me raden, in de laatste twee jaar heb je je telefoon vervangen door een nieuwe, en heb je de filters ontdekt?
Niks meer aan doen zo. Ik trek die foto-keutel in, waarbij een bakje koffie met een levend mens altijd leuk blijft.
Werd pas sinds kort geattendeerd op de fraaie horloges van Squale en zie nu deze…
Schitterend horloge. Ik word er terstond hebberig van! Veel plezier ermee, deze zal alleen maar mooier worden.
Kerel de openings post is uit januari 2019