[NA] Squale 1521 Militaire B

Na eerder deze week een mooie Tudor te hebben gescoord bekroop mij toch het gevoel dat ik een meer casual horloge miste. Bij Ten2Two staat een mooie Synchron te koop die mijn hart gestolen heeft maar valt qua budget echt even buiten de WAF (Wife acceptance factor).

Toch even kijken op de horlogemarkt en ineens staat daar de Squale van @VriesKou. Werkelijk prachtig klokje met hippe band en eerlijke prijs.

Nu blijft de collectie even stabiel, al moet ik nog erg wennen aan formaat/gewicht van de Tudor, misschien toch maatje kleiner?

Geen topic zonder foto’s:

48 likes

Lekkere aanwinst, man!

Dat kun je wel aan @Vrieskou overlaten! Ik krijg bij Daan altijd het idee dat hij met zijn horloges omgaat zoals hij met een originele Van Gogh zou omgaan. Kijken, kijken, niet aanraken. Zo netjes houdt hij zijn horloges, volgens mij. :joy:

Spitting Laughing GIFs - Find & Share on GIPHY

Veel draagplezier en tot in ‘De Kroeg’!

3 likes

Gefeliciteerd met je mooie Squale, lekker voor in de zomer! :sun_with_face: :palm_tree:

2 likes

Staat je goed! :+1:t2: (past ook goed bij het joggingbroekje :stuck_out_tongue_winking_eye:)
was uitstekend ‘zaken doen’ en geniet ervan

weg ermee, die is ook helemaal niet nodig naast de rest :wink:

3 likes

Mooi horloge en sowieso een leuk merk! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(en)!

1 like

Mooi horloge veel draagplezier gewenst !

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Past er mooi bij.

1 like

Geniaal, die houden we erin!

Een Squale duiker is altijd heel mooi! Alleen dat woord “klokje” snel afleren he, dit is een serieus horloge.

Daar draait het om! Ik wens je heel veel plezier met deze mooie Squale!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een prima horloge voor een solide pols tijd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi👌 veel draagplezier!

1 like

Lekker hoor. Met die oranje band erop.
Gefeliciteerd met deze aanwinst :sunglasses:

1 like

Een Squale 1521, altijd goed! :star_struck:
Van harte en veel draagplezier.

1 like

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Blijven toffe horloges. Zou fijn - voor mij dan - zijn als ze een kleiner maatje zouden maken. Kocht ik er meteen een.

1 like

Toffe aanwinst :ok_hand: maar waar staat de B voor ?

De B staat voor Blasted. Geeft hem die mooie dofgrijze kleur tov. Glans steel.

1 like

Lekker zomers met deze band :sunny:

1 like

Oke, ja heb ook de blasted zelf gehad maar dacht dat dit een nieuwere uitvoering was :wink:

1 like