Gefeliciteerd met deze prachtige Onda
Gewaagd en Prachtig!
Tof! Ik ben onda de indruk!
Mooi man. Dank, Gefeliciteerd en een goed 2023 gewenst.
Welke van de twee fouten?
Beide!
Ook ik houd erg van de pink, dus ik sta wel achter de boodschap. Al is er met de stink ook niks mis.
Goed te lezen dat jullie met mij zijn inzake roze
De Onda is elke dag om de pols sinds aanschaf, dat zegt alles over hoe 'ie bevalt. Zelfs eerste krasje al te pakken Een wat erg enthousiaste hond moest er even met zn poot aanzitten.
Gebruiksvoorwerp dus het hoort erbij… zeg ik maar steeds tegen mijzelf.
Gefeliciteerd , geniet ervan
Gefeliciteerd! Ik bezit er ook een en die bevalt nog steeds heel goed! Ik kan trouwens een mesh bandje aanraden!
Lekker horloge. Veel plezier ermee.
Prachtig!
Heel, heel gaaf! Die zie je niet vaak
Gefeliciteerd met de mooie aanwinst.
Ook een tijdje gehad.
Stoere NA! Bijzondere band ook. Heel gedurfd, klasse! Veel draagplezier!
Dank je wel, gedurfd vind ik een mooi compliment
Zoals al eerder gezegd; gefeliciteerd met je toffe NA. Blijft gaaf zo’n Onda ik heb zelf de mezanotte (blauw / paars).
Geniet er van en welkom in de squale familia
Thx best gezellig hier!
Week om de pols, tijd voor een korte update.
Ik word erg blij van het draagcomfort, wat draagt die 1521 goed zeg. Denk dat het komt door de afbuigende lugs ivm de paar mm hoogte van de bodem. Op 1 of andere manier past het perfect.
De kleur bevalt boven verwachting goed. Past weliswaar lang niet overal bij, maar het wit en roze balanceren super goed. In de markt gezet als ladywatch, grote onzin! Draag het als een baas.
Een kleine zorg is de stingray band. Het wit is kwetsbaar, hier en daar schemert de natuurlijke kleur door. Ik stoor me daar aan, vooral omdat het vervangen, mocht het ooit nodig zijn, niet makkelijk zal zijn. Zie foto’s.
En nog eentje voor de sfeer
Ach, beetje gebruikte band is toch niet erg? Past wel bij de vintage vibe van 'n 1521.
Ja, ik weet ook niet wat het is. Maar een 1521 draagt geweldig. Heb vandaag even wat anders om. Maar kijk er al weer naar uit om een 1521 (heb er 3) om te doen.
Overigens denk ik, om nog even op die band terug te komen, dat een (Squale) tropic je ook heel goed zal bevallen, qua draagcomfort en ik verwacht dat die ook geweldig staat, aan jouw horloge. Spaar je bovendien je sharkband een beetje.
Geniet ervan verder, man!
Ben het met je eens hoor, band mag er wat geleefd uit zien, niets mis mee. Vind het in dit geval enigszins anders, de kracht van de uitstraling zit deels in het wit. Als dat op den duur verdwijnt vind ik het een fijn idee als ik er eentje achter de hand heb.
Ik ga shoppen voor een tropic, dan kan ik beetje afwisselen, thx voor de tip!