Beste wensen horlogevrienden!!!
.
Deze NA heb ik voor jullie een paar dagen verborgen gehouden zodat ik op deze heerlijk lome en ietwat brakke zondagochtend een vrolijke NA kan posten.
Mijn bescheiden collectie kent, uiteraard, een aantal tekortkomingen. Deze NA dicht daar een van: er ontbrak tot een paar dagen geleden een duiker.
Er stonden heel wat prachtige duikers op de longlist, die maar niet shortlist wilde worden. Ik overwoog een Vertex M60, Doxa scoorde hoog, verschillende Squales. Ook was de uitstel-optie steeds in beeld. Vroeg of laat MOET er een Seamaster 300m Sedna Gold komen… Maar nu dus even nog niet.
Na weken wikken en wegen koos ik de meest gewaagde van de longlist, zal jullie niet vermoeien met het keuzeproces. Ik houd wel van een kleurtje en we weten allemaal dat roze een mannenkleur is. Tijd voor plaatjes!
In mijn haast deze NA online te smijten vergeet ik te vertellen wat ik van dit horloge vindt. De wijzerplaat is inderdaad prachtig. Veel dynamischer qua kleur en schittering dan ik had verwacht.
Zeker weten, heb er ook de stalen meshband bij. Plan was meteen te wisselen maar de k dat dat voorlopig niet gaat gebeuren. Ik dacht dat deze stingray witte band over de top zou zijn, dat vind ik nu helemaal niet. Voorlopig blijft het zo.
Vele draagplezier!
Deze roze knaller is een heerlijke frisse zomerse Onda, maar dat had ik al geschreven. Sowieso, you can’t go wrong met een Squale 1521.
Die zou ik ook nog wel eens om de pols willen hebben.