Squale only 🦈 (Deel 2)

Haha dan is dat voor mij het enige criterium dat nog ontbreekt als ik het zo zie: de Squale zelf :joy:

Ik vind ze nog opvallend weinig voorbij komen in het blauw… dat is natuurlijk een goed teken maar helpt ook weer niet 🫣

5 likes

Bedankt voor deze introductie.
Laat ik nou net een Bourbon County Stout 2020 van Goose Island gedronken hebben gisteren. Hier wordt dat dus oo waarde geschat! Wat een fijne bijkomstigheid.

4 likes

:rofl: motoren blijf ik ver van, veeeel te leuk al dat vermogen onder de bips. Ben wel groot muziekliefhebber, ga vaak naar bandjes, maar laat mij geen instrument bespelen, dat wordt niets :guitar:

3 likes

Nou, proost! Op een mooi 2023, Squale gente!:beers:

9 likes

Cheers @taged! Ik ben ff klaar, de champagne, de padre en een blue label… Allemaal op.

En ik zit ook goed vol nu :joy::sweat_smile:.

Plaatje voor de sfeer!

7 likes

Om het rond te maken hier nog even linken naar de NA van mijn 1521 Onda Pink

5 likes

Ah joh, gewoon even rustig aan. Het is zondag. Tegen de tijd dat het vrijdagmiddag is, kun je er weer lekker tegenaan! :muscle: :beer: :wink:

Morgen het verjaardagsfeestje van mijn vrouw. Dus ik kan nu niet even stoppen! :woozy_face:

4 likes

Welkom @Maui :v: in dit gezellige topic… Die lijst van tagED kende ik ook niet. Maar motoren zit wel goed, speciaalbier nog meer, gek op muziek m.n. stevige muzieksoorten, maar instrument spelen, doe maar niet. Mijn zoon daarentegen speelt accordeon en bariton. O ja, en een squale natuurlijk :sunglasses: de enige ‘andere’ Onda op HF volgens mij.

10 likes

:tada::tada::tada: Welkom Squalista.

4 likes

Kijk daar is hij! Welkom hier :grin:

4 likes

Man, man, man, wat duurt dat toch lang!

In mijn simpele naïviteit zou ik denken: die banden waren op voorraad, je stopt ze in een envelop, verstuurt deze met verzekering en tracking, via het verzendhuis van je keuze en klaar. Maar goed, waarschijnlijk snap ik het gewoon allemaal niet zo goed, ofzo… :grimacing: :thinking: :face_with_raised_eyebrow: :roll_eyes: :unamused:

5 likes

En dan moet je ook nog je mail in de gaten houden om invoer te betalen. :sweat_smile:

3 likes

Beetje zoals ik het heb gedaan richting Cyprus, bij het terugsturen van de verkeerde Squale sluiting …

Ook al sinds de 20e onderweg in een gewone envelop (brievenbuspakketje PostNL). Andersom was het ook niet snel. Enne in mijn geval geen inklaring enzo, want EU.

Maar goed, wat had je ook alweer besteld?
En waarom is het er nog niet … :thinking: :joy: :beers:

2 likes

Ik wilde vandaag ook bestellen, maar bedacht me ineens dat jij eerst een review zou doen. :sweat_smile:

2 likes

Da’s ook behoorlijk lang.

3 Barton tropic banden.

Goeie vraag! Nou ja, het is onderweg, zo te zien. Hopelijk blijft 't niet nog 'ns bij de douane hangen ofzo. Je hoort soms zulke horrorverhalen… :ghost:

1 like

Shiva Raavi - Alternate Universe DT#28 - Page 132 | Pandya Store

Zal ik ze toch eerst moeten hebben. :grimacing: :sweat_smile:

3 likes

:triumph: :rage: :face_with_symbols_over_mouth:

Het kan ook anders, deze waffle van ome Ali met 9 dagen op de mat.
FKM rubber dus geen stofmagneet, stevig en soepel bandje onder een tientje inclusief verzenden.

7 likes

Toch maar eens kijken daar.

2 likes

We kijken er allemaal wel eens.
Don’t be ashamed :wink:

8 likes

Not at all, ik koop er met enige regelmaat dingetjes. Ik heb er alleen niet bij stilgestaan een ome alie bandje op m’n squale te zetten. Ik vond dat eerlijk gezegd net zoiets als nieuwe banden van de sloop voor je Ferrari. (Als voorbeeld om het contrast overdreven te accentueren)

4 likes