Na al een tijdje op zoek te zijn naar een duiker, heb ik afgewacht op de Seiko SRPC49K1 (Turtle, Limited Edition Black Series. De aankondiging van dit model heb ik met enthousiasme gevolgd, en op de website van Seiko werd aangegeven dat dit model in een winkel te koop was, in mijn woonplaats (Avenue in Dordrecht).
Een aantal weken geleden op een zaterdag naar de winkel gegaan, en het horloge gepast en bekeken. Gelukkig dat ik dit horloge niet via internet had besteld, want hij viel mij erg tegen. Vond hem niet zo mooi als ik had verwacht, en daarnaast leek het alsof de wijzerplaat niet helemaal recht was gecentreerd.
Bij thuiskomst internet weer afgestruind, en uiteindelijk van een forumlid een blauwe Squale 1521 overgenomen. Deze heb ik sinds 2 weken in huis, en bevalt mij super
Dit is tevens mijn eerste automatische horloge. Hier een foto:
Dank je wel, klopt inderdaad. Ik wil hem t.z.t. op een oranje rubberen/siliconen band gaan dragen. Zag een filmpje op Youtube, en dat zag er ook goed uit.
Ziet er nog steeds top uit alleen niet bij mij stond voor geen meter.
Was dus ook heel blij ( en zwaar gefukt ) dat ik m eerst om deed ipv online te kopen.
Klopt inderdaad, had precies hetzelfde met de Seiko. Een teleurstelling en opluchting tegelijk, maar aan de ene kant geeft het ook weer een mogelijkheid om op zoek te gaan naar een ander model. De zoektocht op zich is natuurlijk ook al vermaak
Mooie dingen die 1521’s. Ben ook aan het twijfelen geweest tussen deze en de Glycine combat sub die ik aangeschaft heb.
Geniet van deze nieuwe aanwinst