NA: Squale 50 Atmos Militare Blasted

Toffe 1521! Gefeliciteerd ermee :grin:

1 like

Lekker model @Gup!

Nogmaals gefeliciteerd, maar dan nu officieel bij je NA-Topic.

1 like

Thanks makker :+1:

1 like

Dank jullie wel!

1 like

@Gup,

Jouw model hoort zo, anders had je een gat en pipring bovenin je bezel moeten hebben, waar de lumen in hoort.

Mysterie opgelost! :crazy_face:

1 like

Blijkbaar nieuw:

2 likes

Als dat zo is, bestaat hetzelfde model i.i.,g. ook mét lume pip. En als je dan (terecht wat mij betreft) kiest voor de blasted omdat dat beter past bij een military watch, dan zou ik om dezelfde reden ook (een) lume (pip) op de bezel willen hebben. (Maar dat is slechts mijn mening.)

2 likes

Dat is een smaak dingetje, uiteraard! De ene wil zuurkoolstampot met spek, ik lust hem graag met ananas en een rookworst.

4 likes

We zitten op één lijn, als ik het van tevoren had geweten had ik een keuze kunnen maken, maar pas na de comments hier viel het me op.
Het ontbreken van de pip vind ik eigenlijk wel bijdragen aan het “toolish” karakter van het horloge dus ik laat het zo. Bezel insert vervangen kan altijd nog.

3 likes

Gefeliciteerd! Mooi hoor.

Mij lijkt het logisch dat een militair model juist geen lume in de tip heeft. :man_shrugging:t3:

:point_up_2:

2 likes

:joy:

1 like

Proficiat!

De mooiste Squale als je het mij vraagt

2 likes

Merci!

Als het om de 1521 gaat, zeg ik +1

2 likes

Prachtig horloge, gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Dank je wel, uiteindelijk vond ik dit ook de mooiste, al is de Thalassa van @junior ook wel heul erg lekker hoor :wink:

3 likes

Ik vind het wel jammer…
Doet zo wat goedkoper aan zonder de oude lume pip.

Dank je Jan!

1 like

Ieder z’n smaak natuurlijk.
Wel goed dat nu is vastgesteld dat er 2 versies zijn, dan hebben toekomstige kopers een keuze

1 like