Waar komt de jouwe vandaan?
Mijn horloge komt van Gnomon, zeer netjes ingepakt met een complimentary bandentool en poetsdoekje erbij ook nog
Ik zie ze ook vaak bij oudere modellen voorbij komen en mijn 1521 komt uit 2022
Q-watches
Als het slechts een zwarte ongelakte stip op de insert is, in het midden van je driehoek marker, dan heurt daar ginne lumenpip in. Is het een gatje , dan had hij er wel in moeten zitten.
Wellicht dan een Gnomon dingetje. De mijne is overigens ook uit 22, maar komt ook bij Gnomon vandaan en dus met pouche, schroevendraaier en doekje.
Als je nu op de site van Squale zelf kijkt dan zie je die blasted militaire met de bezelinstert staan zoals die op die van jou is, vermoed een beetje dat dat een aanpassing is. Hebben alle cijfers en dat driehoekje lume op de jouwe? Zo ja dan hebben ze denk ik dezelfde bezelinsert als op de COSC modellen ook op de militaire gezet
hebben lume ja
geen gat, meer een deukje inderdaad
Cool! de oude had dus alleen lume op die lumedot zelf.
Als er lumen in hoorde, dan was het echt een gaatje met een pipring. Geen stress, jouw bezelinsert is niet kapot en hoort gewoon op dit model.
Zeker niet, was meer getriggered door de vraag
Mister Coolio!
Ganz Geil Herr Gup!
Tof hoor, dat ze die bezelinsert nu ook op deze variant hebben gezet. Vind die extra lume wel wat hebben zo.
Danke!
Ja, ik ga 'm nog meer waarderen zo
De meningen zijn verdeeld, ik ben er blij mee, daar gaat het om
Exactemundo! Ik zal je zeggen, de lumen over de hele insert vind ik ook juist wel wat extra’s hebben!
Mooi man, Congratulazioni!
Grazie!