Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

Zit ik ook, eerste helft augustus. :desert_island:

5 likes

Volgens mij heeft @Robert.V er een te koop staan in het blauwe gedeelte.
Staat ook een prachtige onda te koop van @Silvester1987.:star_struck:

5 likes

De mijne staat op marktplaats :wink:

4 likes

Den Bosch is niet heel ver :sunglasses: heb je wel meteen een unieke Onda

4 likes

Dat is ind om de hoek en een goed excuus voor een Bossche bol.

De voorkeur gaat uit naar een Blue, Green, Classic/black. Blasted voor polished. (Hmm valt Green Ray dan af :upside_down_face:…)

2 likes

Beetje shine, is goed voor een mens :sparkles:

Grapje, blasted squales zijn zeker tof :ok_hand:

2 likes

Wat dacht je van een Singapore limited 1521, een oranje zomerklatser?:innocent:

11 likes

no-gifs-2pumGr

We moeten denk ik een beetje voorzichtig zijn met het (stiekem) aanbieden van horloges in onze kroeg of elders op HF. Als je dit in het groene deel doet krijg je gelijk een schorsing aan je broek. Dus heb je iets leuks zet het gewoon in het blauw, marktplaats en/of of stuur een eventueel geïnteresseerde even een PB.

Doe er je voordeel mee, of niet … :sunglasses:

4 likes

Hij was iets minder expliciet bedoeld als hoe jij hem opvat😉 ik probeerde hem nog enthousiaster te maken over de 1521😉

2 likes

Dat is altijd goed! Jouw frisse oranje ook trouwens. Dat is een Gnomon special toch? Hij lijkt best wel op een oude HFLE Squale, die ik me zo snel niet meer voor de geest kan halen maar die was ook volledig oranje. Hele tijd terug al, in 2012.

EDIT: Gevonden, deze (ook in PVD tegengekomen) …

Verder moet je mijn opmerking hiervoor maar in algemene zin opvatten.
Zoals ik het in eerste instantie las, zo kan een mod het ook lezen … :sunglasses:

6 likes

No problem, we lopen beide lang genoeg mee!:wink:
De oranje is door de vorige eigenaar geimporteerd vanuit Singapore. Zal hem eens goed inspecteren op hf afkortingen ofzo haha

3 likes

Buongiorno!

17 likes

Buongiorno Squalisti!
Sinds gisteren trotse bezitter van mijn eerste Squale :shark:!
Na al een tijdje hier te hebben meegelezen en genoten van alle mooie foto’s, zal ik wat regelmatig plaatjes posten.
Het is een Squale 50 Atmos Militare Blasted geworden, zie ook mijn NA Topic:

Eerste plaatje:

Fijne dag!
Gup (ja de 2e hier :wink:)

20 likes

Zo lekker deze! :heart_eyes:

2 likes

Staat je goed! Dank voor de prettige overdracht en geniet in Bali!

8 likes

Gister dus mijn 1521 verkocht. Nu aan het overwegen of ik onderstaande meer polstijd ga geven of hem ook een andere eigenaar gun :thinking:

12 likes

Buongiorno el Gup,

Wat tof dat je mijn post snel genoeg zag om hem te kunnen oppikken! Ben echt blij voor je en wat ik in de betreffende post al zei, het is dat ik een paar andere op het oog heb. Anders was ie zonder te melden van mij geweest :joy:.

Veel plezier ermee en officieel welkom in de gezelligste kroeg van het forum! Het bier staat nog niet koud, maar als je er al 1 lust, daar is de koelkast :point_right:.

:crazy_face: :joy:

3 likes

Dat is gelukt :wink:

Oranje is hem (nog) niet voor mij.

4 likes

Congrats! Ik vind hem mooier dan de blasted versie. Maar dat is voor een ieder persoonlijk, natuurlijk.

Sedap, bersenang-senang di Bali!

2 likes

Thanks Gup!

Dat was nadat ik deze had besteld…dus een blauwe 1521 op rog is ook incoming :innocent:

Was toevallig op zoek naar een mooi blauw zomers horloge en de 1521 Blue Ray kwam op het juiste moment voorbij :+1:

Dank voor het warme welkom Gup, voor nu nog even aan de espresso :wink:

2 likes