Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 4)

Grote gup en kleine gup

3 likes

Mooi man! Geniet ervan (zowel je vakantie als je nieuwe Squale)!

2 likes

Net nieuw hier maar nu al een vraag aan jullie kenners:

In reactie op mijn NA topic, vragen sommigen of het klopt dat mijn horloge geen lume pip heeft.
Op het internet vind ik foto’s van de 1521 Militaire Blasted zowel met- als zonder pip, is dit een recente modificatie geweest? Kan er verder niets over vinden

2 likes

@Gup is hier eigenlijk de OG. :sunglasses: :100:

3 likes

Bij twijfel, gewoon verkopen vind ik. Zijn inmiddels maar spulletjes en nieuwe funds maken weer een deurtje open voor een nieuwe aanwinst dus weer genieten van de hobby.

Ik ben denk ik een flipperaar in de dop

2 likes

Als de pipring aanwezig is, dan zou er ook lumen in moeten zitten, naar mijn weten.

1 like

OG Gup en YG Gup

2 likes
2 likes

:joy:

2 likes

Ja, die is er dus niet, vandaar dat ik denk dat het zo heurt

1 like

Het was voor mij de eerste keer dat dit verschil me opviel. Weet je uit welk jaar die van jou komt?

Wat me ook opvalt is dat veel van jullie Squale’s met mooie leren travelpouches komen en die van mij in een stomme doos zat :unamused:

3 likes

Nieuw besteld dus ik ga uit van 2023

Is bij de nieuwe modellen zo!

Misschien dat de heren van Q het echte antwoord weten op

@royke74 en @MotoSkooly, Da witte gij vast wel!

2 likes

Waar komt de jouwe vandaan?
Mijn horloge komt van Gnomon, zeer netjes ingepakt met een complimentary bandentool en poetsdoekje erbij ook nog :+1:

3 likes

Ik zie ze ook vaak bij oudere modellen voorbij komen en mijn 1521 komt uit 2022

2 likes

Q-watches :slightly_smiling_face:

Als het slechts een zwarte ongelakte stip op de insert is, in het midden van je driehoek marker, dan heurt daar ginne lumenpip in. Is het een gatje :joy:, dan had hij er wel in moeten zitten.

1 like

Wellicht dan een Gnomon dingetje. De mijne is overigens ook uit 22, maar komt ook bij Gnomon vandaan en dus met pouche, schroevendraaier en doekje.

2 likes

Als je nu op de site van Squale zelf kijkt dan zie je die blasted militaire met de bezelinstert staan zoals die op die van jou is, vermoed een beetje dat dat een aanpassing is. Hebben alle cijfers en dat driehoekje lume op de jouwe? Zo ja dan hebben ze denk ik dezelfde bezelinsert als op de COSC modellen ook op de militaire gezet

Militaire

COSC

3 likes

hebben lume ja

geen gat, meer een deukje inderdaad

2 likes